The campaign in support of delivery to delivery points was already visible at the end of last year on outdoor advertising surfaces at stations and on Prague Metro platforms, and people could also encounter it while listening to the largest commercial radio stations, in the online space and on social media. Read more here.

What might be of interest

Index Balík: Trendy v českém e-commerce | PPL CZ

6. 5. 2024| Press releases

Index Balík: Trendy v českém e-commerce? Online nakupují všichni, výdejní boxy zažívají boom. Třetina i zboží prodává

Češi na internetu utrácí [1] nejvíce v Evropě a pro doručení svých objednávek stále častěji využívají výdejní boxy. Jako možnost doručení online pořízeného zboží je volí téměř 60 % nakupujících, oceňují na nich především dostupnost a flexibilitu. Fenoménem se stal online prodej použitého oblečení nebo elektroniky, třetina Čechů takové balíky pravidelně posílá. Vyplývá to z prvního ročníku průzkumu Index Balík přepravní společnosti PPL CZ.