Nejčastěji se nás ptáte

Vracíte zásilku odesílateli? Řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky. Zásilku opatřete vratnou etiketou, která je součástí doručené zásilky a následně ji přineste na jakýkoli PPL Parcelshop nebo Parcelbox. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu.

V případě, že nutnosti aktivovat etiketu a objednat svoz, navštivte tuto stránkuhttps://www.ppl.cz/vratit-zasilku.

Pokud vratnou etiketu nemáte, využijte pro odeslání službu Balík pro Tebe.

Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria. Zboží musí být zabaleno v kartonové krabici a dostatečně zajištěno proti poškození. 

Aby vaše zásilka dorazila v pořádku na místo určení, je důležité správně umístit etiketu na zásilku. Návod naleznete v dokumentu Jak správně lepit etiketu.

PPL Parcelshop a Parcelbox může využít k odeslání svého balíku kdokoliv nezávisle na tom, zda má s PPL uzavřenou zasílatelskou smlouvu pro pravidelné zasílání balíků.

V případě jednorázového odeslání zásilky využijte službu Balík pro Tebe. Pokud máte uvnitř doručené zásilky zpětnou etiketu pro službu Return, řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky.

Zásilku vždy velmi pečlivě zabalte a opatřete etiketou. Při balení dodržujte pokyny pro správné balení zásilky a správné nalepení etikety. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu). Nedostatečně zabalená zásilka může být vyloučena z přepravy.

Následně zásilku přineste na PPL Parcelshop nebo Parcelbox (kromě sítě provozoven Žabka, kde podeje nejsou umožněny). 

Váš nejbližší PPL Parcelshop a Parcelbox najdete po zadání PSČ do pole nad mapou všech Parcelshopů a Parcelboxů. 

Van Parcel

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám přes chat