Pro vrácení nebo odeslání máme i PPL Parcelboxy a Parcelshopy
Kdy a kde zásilku vrátíte nebo odešlete? To už záleží na vás. Podívejte se na výdejní místa a vyberte si podle sebe.
Výhody výdejních míst zdeVýdejních míst máme už přes 4 000
Zobrazit všechny na mapěNejčastěji se nás ptáte
Vracíte zásilku odesílateli? Řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky. Zásilku opatřete vratnou etiketou, která je součástí doručené zásilky a následně ji přineste na jakýkoli PPL Parcelshop nebo Parcelbox. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu.
V případě, že nutnosti aktivovat etiketu a objednat svoz, navštivte tuto stránkuhttps://www.ppl.cz/vratit-zasilku.
Pokud vratnou etiketu nemáte, využijte pro odeslání službu Balík pro Tebe.
Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria. Zboží musí být zabaleno v kartonové krabici a dostatečně zajištěno proti poškození.
Aby vaše zásilka dorazila v pořádku na místo určení, je důležité správně umístit etiketu na zásilku. Návod naleznete v dokumentu Jak správně lepit etiketu.
PPL Parcelshop a PPL Parcelbox může využít k odeslání svého balíku kdokoliv nezávisle na tom, zda má s PPL uzavřenou zasílatelskou smlouvu pro pravidelné zasílání balíků.
V případě jednorázového odeslání zásilky využijte službu Balík pro Tebe. Pokud máte uvnitř doručené zásilky zpětnou etiketu pro službu Return, řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky.
Zásilku vždy velmi pečlivě zabalte a opatřete etiketou. Při balení dodržujte pokyny pro správné balení zásilky a správné nalepení etikety. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu). Nedostatečně zabalená zásilka může být vyloučena z přepravy.
Následně zásilku přineste na PPL Výdejní místo.
Váš nejbližší PPL Parcelshop, PPL Parcelbox, box třetích stran najdete na mapě výdejních míst.