Proč se stát naším zákazníkem

Nižší ceny dopravného

Výhodnější ceny za dopravu

Pro přepravu zásilek máme stanoveny standardní jednotné ceny. Pokud se však stanete naším zákazníkem, získáte mnoho výhod a jednou z nich je i lepší cena za dopravu.   
Snazší správa objednávek

Snazší správa objednávek

U nás máte vše na jednom místě. Můžete tak jednoduše odesílat zásilky, kontrolovat jejich doručení nebo objednávat svozy. Dopravu s PPL vám pomůžeme nastavit i na vašem e-shopu.
Rychlejší řešení vašich otázek

Rychlejší řešení vašich otázek

Jako náš zákazník máte svého obchodního zástupce, který zná perfektně vaši firmu, typ podnikaní a služby, které u nás máte nastaveny. Stačí se na něj obrátit, pomůže vám vyřešit jakýkoliv problém.

Jak se stát zákazníkem PPL

Chat PPL

Napište nám na chatu

Dejte nám vědět, že se chcete stát zákazníkem PPL. Doptáme se vás na pár jednoduchých otázek, jako je vaše IČO, jméno a příjmení.

Zavolá vám náš obchodník

Další krok je na nás. Do 3 dnů se vám ozve náš obchodník a upřesní s vámi všechny detaily spolupráce.

Hotovo!

Tím je vše vyřízeno a spolupráce může začít. 

Přehled nejoblíbenějších produktů

PPL Parcel CZ Private

– zasílání zásilek na soukromou adresu
– dvouhodinové okno doručení
– doručení následující pracovní den

 

PPL Parcel CZ Smart

– zasílání zásilek do výdejních míst a boxů
– více než 6 000 výdejních míst v ČR
– snadná komunikace s příjemcem

 

 

PPL Parcel Connect Plus

– zasílání zásilek do zahraničí
– doručení na adresu nebo do výdejního místa
– možnost dobírky do vybraných zemí

 

Možnost zaslat zásilku na dobírku Zvýšená odpovědnost do hodnoty 50 000 Kč Kontrola věku příjemce Přeprava atypických zásilek Přeprava těžkých zásilek Další pokus o doručení na adresu

Výhody pro naše zákazníky

nižší ceny dopravního

Nižší ceny dopravného

zákaznícka aplikace

Zákaznické aplikace

obchodník

Obchodník je tu pro vás

Jak to probíhá

1

Napište nám na chatu

Vyplňte vaše údaje a my se vás doptáme na pár otázek.

2

Obchodník vám zavolá

Vyčkejte. Náš obchodník se vám do 3 dnů ozve.

3

Hotovo!

A je to! Spolupráce může začít.

Mohlo by vás zajímat

Využijte produkt PPL Parcel CZ Private, díky kterému budou příjemci informováni o průběhu přepravy. Jakmile převezmeme zásilku do přepravy, informujeme adresáta  e-mailem. V den doručení mu pak pošleme SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy balík doručíme. Pokud by se doručení nezdařilo, zašleme zprávu příjemci o následném postupu. Pokud se chcete dozvědět více o produktu PPL Parcel CZ Private, stáhněte si produktový list.

Ideálním řešením pro vás bude produkt PPL Parcel CZ Business. Doručení zde probíhá v pracovních dnech v čase od 8:00 do 18:00. Produkt můžete kombinovat s doplňkovými službami, jako je například dobírka nebo zvýšená odpovědnost za zásilku. V zákaznických aplikacích je pro vás připraveno elektronické potvrzení o doručení. Pokud se chcete dozvědět více o produktu PPL Parcel CZ Business, stáhněte si produktový list.

Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria. Zboží musí být zabaleno v kartonové krabici a dostatečně zajištěno proti poškození. 

Zde naplno využijete produkt PPL Parcel Connect Plus. Zásilka bude doručována na adresu příjemce a v případě nezastižení se pokusíme balík opětovně doručit následující den. Zásilky doručujeme i do mimo evropských zemí, kde vám rádi zprostředkujeme celní odbavení. Pokud se chcete dozvědět více o produktu PPL Parcel Connect Plus, stáhněte si produktový list.

Zásilky na dobírku je možné zasílat na Slovensko, do Polska, Maďarska a Rumunska. U balíků putujících na Slovensko nabízíme možnost deklarování v CZK nebo EUR. Vybrané EUR můžeme odvádět na jakýkoliv eurový účet vedený v zemích, které podporují SEPA platby. U zásilek do Polska, Maďarska nebo Rumunska nabízíme deklaraci v PLN / HUF / RON. Vybrané doběrečné je odváděno na účet v polské / maďarské / rumunské bance.

napište nám

Chcete se stát smluvním zákazníkem? Napište nám přes chat