House
Van PPL

Nevíte si rady? Podívejte se na často kladené dotazy

Zajímá mě

Zajímá mě

Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria. Zboží musí být zabaleno v kartonové krabici a dostatečně zajištěno proti poškození. 

Aby vaše zásilka dorazila v pořádku na místo určení, je důležité správně umístit etiketu na zásilku. Návod naleznete v dokumentu Jak správně lepit etiketu.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro Tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat.

V případě, že jste naším smluvním zákazníkem a posíláte zásilek více, můžete si objednat svoz řidičem ve Vaší webové aplikaci, případně se s námi domluvit na pravidelných svozech. Napište nám do chatu, rádi Vám poradíme.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro Tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat.

Pokud jste naším smluvní zákazníkem, potřebujete mít vygenerované exportní etiketní řady (prostřednictvím zákaznického servisu), a poté je možné vytvořit etiketu a objednat svoz řidičem ve vaší webové aplikaci. 

K zásilce nezapomeňte vyplnit seznam zahraničních zásilek. V případě doručování zásilek do zemí mimo EU je nutné přiložit také dokumenty pro celní odbavení. Jaké to jsou, naleznete v sekci mezinárodní balíková přeprava.

Všeobecné podmínky PPL CZ naleznete zde.

Pokud nenastane nečekaná událost, zahraniční zásilky se do České republiky přepravují 2–5 pracovních dní po převzetí zásilky v zahraničí.

 

Pohyb zásilky je možné sledovat  na našich stránkách po zadání čísla zásilky zde.

Status zásilky není uveden? Může to znamenat, že zásilka je stále na cestě do cílové destinace.

 

Pohyb zásilky můžete sledovat na našich stránkách po zadání 11místného čísla zásilky ve sledování zásilky na stránkách www.ppl.cz.

Balík můžete uhradit na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice. V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši.

Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu. 

Pokud jste si zvolili přímé doručení do PPL Výdejního místa, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Mapu všech PPL Výdejních míst naleznete zde.

Pokud řidič nezastihne příjemce na adrese při prvním doručování, může být zásilka automaticky uložena na nejbližším výdejním místě. Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli. V PPL Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na PPL Výdejní místo dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

Váš nejbližší PPL Parcelshop, PPL Parcelbox, box třetích stran najdete na mapě výdejních míst.

PPL Parcelshop a PPL Parcelbox může využít k odeslání svého balíku kdokoliv nezávisle na tom, zda má s PPL uzavřenou zasílatelskou smlouvu pro pravidelné zasílání balíků.

V případě jednorázového odeslání zásilky využijte službu Balík pro Tebe. Pokud máte uvnitř doručené zásilky zpětnou etiketu pro službu Return, řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky.

Zásilku vždy velmi pečlivě zabalte a opatřete etiketou. Při balení dodržujte pokyny pro správné balení zásilky a správné nalepení etikety. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu). Nedostatečně zabalená zásilka může být vyloučena z přepravy.

Následně zásilku přineste na PPL Výdejní místo.

Do PPL Parcelshopu a PPL Parcelboxu doručujeme výhradně zásilky pro fyzické osoby (i na dobírku).

V nákupním košíku e-shopu si pro doručení zvolte provozovnu PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox.

Pokud tuto variantu Vámi vybraný e-shop dosud nenabízí, navštivte stránky Změny doručení, kde si po vložení čísla zásilky a PIN můžete změnit místo doručení do PPL Parcelshopu nebo PPL Parcelboxu.

Ano. Do každé schránky PPL Parcelboxu patří pouze jedna zásilka. 

PPL Parcelboxy mají nepřetržitý provoz 24/7. V PPL Parcelboxech je možná pouze platba kartou.

Postupně vybavujeme naše PPL Parcelshopy platebními terminály, proto je třeba si předem možnost platby kartou ověřit, případně si připravit platbu v hotovosti.

V případě, že požadujete vrácení přepravného z jednoho z výše uvedených důvodů, můžete tak učinit pomocí našeho chatbota. Klikněte na ikonu chatu v pravém dolním rohu a do zprávy napište „Vrátit přepravné za Balík pro Tebe“. Chatbot vás provede formulářem pro vrácení přepravného, který následně odešle na zákaznický servis ke zpracování. Platba vám bude vrácena do 7 kalendářních dní.

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky.

 

V případě, že dojde mezi PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČ: 25194798, sp. zn. C 105858 u rejstříkového soudu v Praze  (dále jen „PPL“),  a zákazníkem, který je spotřebitelem podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

•    Český telekomunikační úřad, se sídlem Sokolovská 219, Praha 9, poštovní adresa: poštovní přihrádka 02, 225 02 Praha 025,www.ctu.cz , v případě sporů týkajících se  poštovních služeb, a
•    Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: www.coi.cz , v případě sporů týkajících se ostatních služeb poskytovaných PPL
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: Řešení sporů

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, kde se budeme vaší stížností zabývat.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, případně využijte chat. Rádi s vámi vše vyřešíme.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

Rádi byste se stali smluvním zákazníkem? Klikněte sem  a kontaktujte nás prostřednictvím online chatu.

Po odeslání poptávky Vás bude do 3 pracovních dnů kontaktovat náš obchodní zástupce. 

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem se stát PPL Parcelshopem? Jaké výhody můžete spoluprací s PPL získat a jaké podmínky je potřeba splňovat, naleznete na této stránce. Stačí jen vyplnit online formulář v chatu a nejdéle do 5 pracovních dnů vás budeme kontaktovat.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se řidičem PPL?  Vyberte si na mapě, v jaké lokalitě máte zájem o práci, a následně nás kontaktujte prostřednictvím formuláře. Napište nám o sobě pár slov a přiložte Váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se součástí týmu PPL?  Podívejte se na volné pozice, a pokud Vás oslovila některá z nabídek, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře, kde nám o sobě napište pár slov a přiložte váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Zajímá mě

Zajímá mě

Naše zásilky jsou spárovány s vaší e-mailovou adresou a je tedy nutné si e-mailovou adresu ověřit. Předejdeme tím zbytečným nedorozuměním při komunikaci nebo s doručováním vašich zásilek.

 

Přepravu zásilky (Balík pro tebe) v aplikace je možné zaplatit pouze kartou přes platební bránu

Přímo v platební bráně si můžete přepnout platbu pomocí Google Pay a Apple Pay.

Platba dobírky v aktuální verzi aplikace není možná

Mobilní aplikace je dostupná pro mobilní zařízení Android a Apple.

Mobilní aplikace pro zařízení Android je dostupná zde: 

Mobilní aplikace pro zařízení Apple je dostupná zde: 

Zkontrolujte, zda nemáte v zadaném e-mailu překlep a prohlédněte prosím i složku SPAM ve své e-mailové schránce. U některých e-mailových schránek mohou také zprávy přicházet s několikaminutovým zpožděním. Pokud odešlete více požadavků na zaslání ověřovacího kódu po sobě, vždy bude platit pouze ten poslední a všechny předchozí se zneplatní.

Otevřete prosím aplikaci, přejděte do nastavení a zkontrolujte si, že máte notifikace zapnuté.
Zkontrolujte také výdrž své baterie a případně vypněte software, který optimalizuje baterii (zpravidla různé spořiče baterií). Aplikace musí být spuštěna na pozadí, aby notifikace správně fungovaly.
 

K fyzickému převzetí došlo již v okamžiku první notifikace. Nicméně při pohybu zásilky (například z podacího depa na doručovací) je tato notifikace zasílána znovu.

Aplikace Vám vždy zobrazí nejbližší dostupné výdejní místo. Pokud se uzavře (např. z důvodu dovolené), zobrazí se Vám v tomto panelu další nejbližší výdejní.

Jakmile dokončíte objednávku přepravy, trvá obvykle 2-5 minut, než se zásilka promítne v přehledu. 

Díky této funkci se Vám usnadní vyhledávání výdejních míst na mapě a na domovské obrazovce také uvidíte výdejní místo, které je k Vám v daný okamžik nejblíže.

Můžete zkusit přihlášení jen pod jedním e-mailem za 2 minuty. Podobně je ošetřeno také opakované zadávání ověřovacího kódu. Jedná se o zabezpečení proti útokům

E-mailová adresa zadaná u zásilky musí být shodná s tou, se kterou jste se přihlásili do aplikace. Pokud je u zásilky zadán odlišný e-mail (nebo nám jej odesílatel nepředal vůbec), zásilka se Vám v přehledu nezobrazí.

Využijte produkt PPL Parcel CZ Private, díky kterému budou příjemci informováni o průběhu přepravy. Jakmile převezmeme zásilku do přepravy, informujeme adresáta  e-mailem. V den doručení mu pak pošleme SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy balík doručíme. Pokud by se doručení nezdařilo, zašleme zprávu příjemci o následném postupu. Pokud se chcete dozvědět více o produktu PPL Parcel CZ Private, stáhněte si produktový list.

Ideálním řešením pro vás bude produkt PPL Parcel CZ Business. Doručení zde probíhá v pracovních dnech v čase od 8:00 do 18:00. Produkt můžete kombinovat s doplňkovými službami, jako je například dobírka nebo zvýšená odpovědnost za zásilku. V zákaznických aplikacích je pro vás připraveno elektronické potvrzení o doručení. Pokud se chcete dozvědět více o produktu PPL Parcel CZ Business, stáhněte si produktový list.

Zde naplno využijete produkt PPL Parcel Connect Plus. Zásilka bude doručována na adresu příjemce a v případě nezastižení se pokusíme balík opětovně doručit následující den. Zásilky doručujeme i do mimo evropských zemí, kde vám rádi zprostředkujeme celní odbavení. Pokud se chcete dozvědět více o produktu PPL Parcel Connect Plus, stáhněte si produktový list.

Balík můžete uhradit na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice. V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši.

Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu. 

Postupně vybavujeme naše PPL Parcelshopy platebními terminály, proto je třeba si předem možnost platby kartou ověřit, případně si připravit platbu v hotovosti.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

Máte zájem stát se součástí týmu PPL?  Podívejte se na volné pozice, a pokud Vás oslovila některá z nabídek, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře, kde nám o sobě napište pár slov a přiložte váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se řidičem PPL?  Vyberte si na mapě, v jaké lokalitě máte zájem o práci, a následně nás kontaktujte prostřednictvím formuláře. Napište nám o sobě pár slov a přiložte Váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Neplatíte žádné vstupní náklady. Telefon, aplikaci myParcelshop, platební terminál a ostatní vybavení vám PPL dodá zdarma. Pro připojení k internetu využijeme vaše stávající Wi-Fi připojení na prodejně.


Van Parcel

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám přes chat