Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700. Nebo využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám).

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Notice

Aktuální informace v souvislosti s Covid - 19

Kvůli Covid - 19 se moho zpozdit časy doručení zásilek.

Více zde

Aktuality

Teribear

6. 10. 2021 | CSR

Sportem k dětskému štěstí

Poprvé jsme se zúčastnili výzvy Hýbej se s Teribearem.

Předání vozů

29. 9. 2021 | Tiskové zprávy

Slavnostní předání eSprinterů do flotily PPL

PPL se vydává do elektrizující a pozitivně nabité budoucnosti a pomáhá jí k tomu Mercedes-Benz.

Dodávka PPL

23. 9. 2021 | Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc říjen 2021 je palivový příplatek 8,5 %.