Notice

Aktuální informace v souvislosti s Covid - 19

Kvůli Covid - 19 se moho zpozdit časy doručení zásilek.

Více zde

Aktuality

Elektrokolo dodávka

16. 6. 2021 | Tiskové zprávy

PPL zahájilo provoz nového depa. Tentokrát posílí Liberecký kraj

Přepravní společnost PPL CZ s.r.o zahájila provoz nového, v pořadí již 24. depa v České republice, tentokrát v Rochlici v Libereckém kraji.

Dodávka PPL

23. 7. 2021 | Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc srpen 2021 je palivový příplatek 8,5 %.

PPL

21. 7. 2021 | Novinky

Obnovení doručování zásilek do lokalit zasažených tornádem

Rozvoz zásilek na adresu do oblastí zasažené přírodní katastrofou jsou obnoveny. Momentálně jsou omezeny jen výdejní místa.

Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700. Nebo využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám).

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně.