Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700. Nebo využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám).

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Notice

Aktuální informace v souvislosti s Covid - 19

Kvůli Covid - 19 se moho zpozdit časy doručení zásilek.

Více zde

Aktuality

mezinárodní doručení

26. 11. 2021 | Novinky

Slovenksý dopravce Express One potvrzuje zpoždění v doručování zásilek

Zhoršující se pandemie Covid-19 a větší objemy před vánočními svátky mohou způsobit zpoždění doručení zásilek.

Dodávka PPL

23. 11. 2021 | Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc prosinec 2021 je palivový příplatek 10,5 %.

sezona

15. 11. 2021 | Tiskové zprávy

PPL je připravena na rekordní sezonu. Již popáté obhájila titul Nejdůvěryhodnější značka roku

Společnost PPL, přední balíkový přepravce na českém trhu, očekává letos v počtu doručených i zpracovaných zásilek rekordní sezonu a hlásí na ni dobrou připravenost. Chtějí-li mít lidé objednané dárky z e-shopů pod vánočním stromečkem, měli by si je objednat nejpozději 20. 12. 2021.