Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700. Nebo využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám).

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Notice

Aktuální informace v souvislosti s Covid-19

V rámci bezkontaktního doručení si primárně nechte zaslat zásilky do našich PPL Parcelboxů a při platbě preferujeme platbu kartou. Předem vám děkujeme, že dodržujete základní hygienická pravidla a chráníte nás i sebe.

Více zde

Aktuality

zakaznicky servis

9. 5. 2022 | Tiskové zprávy

Daktela navázala spolupráci s PPL, logistickou jedničkou na českém trhu

Specialisté české technologické společnosti Daktela implementovali pro PPL flexibilní řešení pro zákaznickou podporu umožňující přehlednější a spolehlivější komunikaci mezi stovkami zaměstnanců a řidičů této firmy a miliony klientů.

předání balíku

8. 7. 2021 | Novinky

Posílejte zásilky na Slovensko za skvělé ceny! Od 83 Kč

Skvělá cena již od 83 Kč. Kvalitní a profesionální přeprava.

Dodávka PPL

25. 4. 2022 | Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc květen 2022 je palivový příplatek 16,5 %.