Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700. Nebo využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám).

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Dodávka

5. 10. 2022| Tiskové zprávy

PPL CZ spolupracuje s Autoklubem ČR na posílení silniční bezpečnosti

Pro posílení bezpečnosti na silnici a zvýšení kvalifikace svých řidičů se proto balíkový přepravce PPL CZ rozhodl navázat dlouhodobou spolupráci s Autoklubem České republiky. Vedle rozsáhlého online školení se v tomto roce uskuteční celkem 7 praktických školení pro více než 200 řidičů na polygonech po celé České republice.

Prohlidka depa

30. 9. 2022| CSR

Máme za sebou 1. zážitkový den s PPL

Den plný zážitků se konal na našem zlínském depu v sobotu 17. září.

Dodávka PPL

23. 8. 2022| Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc říjen 2022 je palivový příplatek 15,5 %.