Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

ekoboxppl1

2. 7. 2025| Napsali o nás

Nové solární boxy PPL vydrží v provozu i celé měsíce bez slunce

Přečtěte si, jak PPL přispívá k tomu, aby byla naše planeta příjemným místem k životu pro budoucí generace.

Oblíbené výdejní místo PPL | PPL CZ

30. 5. 2025| Novinky

Nezastihneme vás doma? Balík doručíme na vaše oblíbené výdejní místo PPL

Díky žhavé novince v aplikaci mojePPL si můžete zvolit, kam váš balík uložíme, pokud vás nezastihneme na adrese, kterou jste si původně pro jeho doručení zvolili. Jak na to?

dopoledni balik

30. 6. 2025| Novinky

Dopolední balík končí, nahrazuje ho PPL Parcel CZ Business

Věnujte prosím pozornost blížící se změně v nabídce služeb.