Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

PPL rozšiřuje síť ekologických PPL Parcelboxů i zelenou flotilu

23. 5. 2024| Napsali o nás

Dopravní noviny: PPL rozšiřuje síť ekologických PPL Parcelboxů i zelenou flotilu

Přední český přepravce PPL se zaměřuje nejen na zdokonalování svých služeb, které mu umožňují doručovat každý den až půl milionu balíků. Firma také klade velký důraz na ochranu životního prostředí a udržitelnost.

Dodávka PPL

22. 5. 2024| Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc červen 2024 je palivový příplatek 12,5 %.

Omezení provozu kolem O2 areny | PPL CZ

9. 5. 2024| Novinky

Během Mistrovství světa v ledním hokeji dojde k omezení provozu v okolí O2 areny

V okolí O2 areny dojde od 8.5. do 26.5. 2024 k omezení provozu, které se dotkne i rozvozu a svozu zásilek. Uděláme maximum, abychom snížili jeho dopady na vaše zásilky.