Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700. Nebo využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám).

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Notice

Aktuální informace v souvislosti s Covid - 19

Kvůli Covid - 19 se moho zpozdit časy doručení zásilek.

Více zde

Aktuality

doručujeme zásilky ekologicky

10. 9. 2021 | Novinky

Ekologické doručování zásilek i v Liberci

V Liberci máme již dvě depa, které zajišťují ekologické doručování zásilek k vám domů na Parcelshopy, a v blízké době se můžete těšit i na doručení do Parcelboxů.

dejme dětem šanci

8. 9. 2021 | CSR

Směrem k novému startu

V létě 2021 jsme začali spolupracovat s neziskovou organizací Dejme dětem šanci, která pomáhá dětem a mladým lidem z dětských domovů na jejich cestě k samostatnosti.

Dodávka PPL

23. 8. 2021 | Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc září 2021 je palivový příplatek 8,5 %.