Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

AlzaBox

1. 11. 2024| Novinky

Naše výdejní místa jsou připravena na vaše zásilky

Síť výdejních míst PPL nabízí momentálně více než 6700 možností po celé republice, kam si můžete nechat svůj balík doručit. Jak dlouho na vás zásilky počkají? Podívejte se na rozdíly v úložních dobách jednotlivých typů výdejních míst.

Český Goodwill 2024

30. 10. 2024| Napsali o nás

Český Goodwill 2024: 12. firmové oscary předány

Ve čtvrtek 24.10. večer byly slavnostně vyhlášeny výsledky 12. ročníku ocenění pro firmy, kterých si lidé váží, Český Goodwill 2024.

sezóna

29. 10. 2024| Novinky

Spolehněte se na naši silnou distribuční síť a dostatečné kapacity

Předvánoční sezóna se kvapně blíží a my jsme se na ni celý rok poctivě připravovali. Podívejte se na 5 důvodů, díky kterým vám pomůžeme zajistit hladký průběh sezony a maximální množství objednávek od spokojených zákazníků.