Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700. Nebo využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám).

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

GPTW a TOP EMPLOYER

3. 2. 2023| Novinky

PPL CZ je Top zaměstnavatelem i skvělým místem pro práci

Podruhé v řadě PPL obhájila mezinárodní certifikace Top Employer 2023 i Great Place To Work.

Otevření nového depa PPL CZ | Hustopeče

27. 10. 2022| Napsali o nás

ČTK: PPL otevřela nové depo v Hustopečích, zdvojnásobí kapacitu na jihu Moravy

Zpráva České tiskové agentury o nově otevřeném depu PPL v Hustopečích u Brna.

Nové centrální překladiště v Hradci Králové | PPL CZ

25. 10. 2022| Napsali o nás

Časopis Logistika: Nové překladiště PPL CZ je branou do budoucnosti

Logistika píše o zahájení pilotního provozu již druhého překladiště PPL CZ.