Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Strom splněných přání

12. 12. 2024| CSR

Nadělujeme dětem dárky k Ježíšku

I letos jsme ve spolupráci s neziskovou organizací Dejme dětem šanci plnili vánoční přání dětem z dětského domova.

Petr Horak

11. 12. 2024| Napsali o nás

Dárky do boxů jsou větší jistota

Petr Horák, generální ředitel PPL, přibližuje zákulisí fungování přepravní společnosti během vrcholné vánoční sezóny. V rozhovoru sdílí zkušenosti s doručováním balíků, popisuje rostoucí zájem o výdejní boxy, které mění způsob přepravy, a přibližuje investice do inovací, jako jsou solární boxy.

responzivni sms

3. 12. 2024| Novinky

Nebudete doma v čase doručení zásilky? Dejte nám vědět

Pokud vám přišla SMS s časem doručení zásilky, který se vám nehodí, a víte, že vás v dané časové rozmezí nezastihneme na adrese, nově nám to můžete dát pohodlně vědět