Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Vysokokapacitní překladiště PPL v Hradci Králové

1. 6. 2023| Tiskové zprávy

Až 500 tisíc balíků denně. PPL CZ otevřelo u Hradce Králové své největší centrální překladiště

Přímo u dálnice D11 nedaleko Hradce Králové otevřela společnost PPL své dosud největší centrální překladiště. Nové centrum odbaví díky pokročilé automatizaci denně až půl milionu zásilek a přispěje tak k výraznému posílení distribuční sítě, které chce firma zužitkovat i v rámci mezinárodní přepravy.

Obchodní podmínky PPL CZ

1. 6. 2023| Novinky

Aktualizace dokumentů spojených s obchodními podmínkami

Rádi bychom vás informovali o úpravě Produktových podmínek a Ujednání o rozsahu odpovědnosti za škodu platných od 1. 7. 2023.

PRIDE month | PPL CZ

1. 6. 2023| Život ve firmě

Červen v barvách hrdosti

PRIDE Month je především o jednotě a solidaritě. V PPL chceme oslavit rozmanitost každého z nás. Protože právě rozmanitost je to, co nás spojuje.