House
Van PPL

Nevíte si rady? Podívejte se na často kladené dotazy

Zajímá mě

Zajímá mě

Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria. Zboží musí být zabaleno v kartonové krabici a dostatečně zajištěno proti poškození. 

Aby vaše zásilka dorazila v pořádku na místo určení, je důležité správně umístit etiketu na zásilku. Návod naleznete v dokumentu Jak správně lepit etiketu.

Vracíte zásilku odesílateli? Řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky. Zásilku opatřete vratnou etiketou, která je součástí doručené zásilky a následně ji přineste na jakýkoli PPL Parcelshop (kromě sítě provozoven Žabka). V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu.

V případě, že nutnosti aktivovat etiketu a objednat svoz, navštivte tuto stránku https://www1.ppl.cz/main2.aspx?cls=DormPackage.

Pokud vratnou etiketu nemáte, využijte pro odeslání službu Balík pro Tebe.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro Tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat.

V případě, že jste naším smluvním zákazníkem a posíláte zásilek více, můžete si objednat svoz řidičem ve Vaší webové aplikaci, případně se s námi domluvit na pravidelných svozech. Napište nám do chatu, rádi Vám poradíme.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro Tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat.

Pokud jste naším smluvní zákazníkem, potřebujete mít vygenerované exportní etiketní řady (prostřednictvím zákaznického servisu), a poté je možné vytvořit etiketu a objednat svoz řidičem ve vaší webové aplikaci. 

K zásilce nezapomeňte vyplnit seznam zahraničních zásilek. V případě doručování zásilek do zemí mimo EU je nutné přiložit také dokumenty pro celní odbavení. Jaké to jsou, naleznete v sekci mezinárodní balíková přeprava.

Všeobecné podmínky PPL CZ naleznete zde.

Pokud nenastane nečekaná událost, zahraniční zásilky se do České republiky přepravují 2–5 pracovních dní po převzetí zásilky v zahraničí.

 

Pohyb zásilky je možné sledovat  na našich stránkách po zadání čísla zásilky zde.

Status zásilky není uveden? Může to znamenat, že zásilka je stále na cestě do cílové destinace.

 

Pohyb zásilky můžete sledovat na našich stránkách po zadání 11místného čísla zásilky ve sledování zásilky na stránkách www.ppl.cz.

Doručení balíku můžete upravit pouze u některých služeb.

Změnu je možné provést nejdříve po předání zásilky do přepravy, případně při vstupu zásilky na území České republiky, a nejpozději před naložením zásilky na rozvoz.

Jaké změny můžete provést?

  • Přesměrovat zásilku do PPL Parcelshopu.

  • Upravit datum pro doručení.

  • Upravit adresu doručení. 

Změny je možné provést na stránce www.pplbalik.cz po zadání PINU, který je součástí informativního e-mailu o převzetí zásilky do přepravy.  

Balík můžete uhradit na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice. V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši.

Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu. 

Nebudete v době doručení doma? Požádejte náhradní osobu, která po sdělení PINu k zásilce Váš balík na adrese převezme. Pokud Vás přesto nezastihneme, zásilku uložíme na jednom z nejbližších Parcelshopů, kde si ji můžete pohodlně vyzvednout nejpozději do 7 kalendářních dnů.

V případě zásilky PPL Parcel CZ Business doručovaných na firemní adresu může zásilku převzít jakákoliv osoba z dané společnosti.

Jakmile je zásilka na rozvozu, případně už jste obdrželi notifikace o doručení, bohužel nemůžete změnit adresu a datum doručení.

Postupně vybavujeme naše PPL Parcelshopy platebními terminály, proto je třeba si předem možnost platby kartou ověřit, případně si připravit platbu v hotovosti.

Váš nejbližší PPL Parcelshop najdete po zadání PSČ do pole nad mapou všech Parcelshopů. 

V případě, že jste po objednávce neobdrželi etiketu nebo nepřijel řidič, přestože jste svoz zásilky objednali, vyplňte prosím Reklamační formulář žádost o vrácení dopravného a odešlete ho na info@ppl.cz. Platba vám bude vrácena na váš účet nejpozději do 7 dnů.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, kde se budeme vaší stížností zabývat.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, případně využijte chat. Rádi s vámi vše vyřešíme.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky.

Rádi byste se stali smluvním zákazníkem? Klikněte sem  a kontaktujte nás prostřednictvím online chatu.

Po odeslání poptávky Vás bude do 3 pracovních dnů kontaktovat náš obchodní zástupce. 

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem se stát PPL Parcelshopem? Jaké výhody můžete spoluprací s PPL získat a jaké podmínky je potřeba splňovat, naleznete na této stránce. Stačí jen vyplnit online formulář v chatu a nejdéle do 5 pracovních dnů vás budeme kontaktovat.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se řidičem PPL?  Vyberte si na mapě, v jaké lokalitě máte zájem o práci, a následně nás kontaktujte prostřednictvím formuláře. Napište nám o sobě pár slov a přiložte Váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se součástí týmu PPL?  Podívejte se na volné pozice, a pokud Vás oslovila některá z nabídek, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře, kde nám o sobě napište pár slov a přiložte váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Zajímá mě

Zajímá mě

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, případně využijte chat. Rádi s vámi vše vyřešíme.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, kde se budeme vaší stížností zabývat.

V případě, že jste po objednávce neobdrželi etiketu nebo nepřijel řidič, přestože jste svoz zásilky objednali, vyplňte prosím Reklamační formulář žádost o vrácení dopravného a odešlete ho na info@ppl.cz. Platba vám bude vrácena na váš účet nejpozději do 7 dnů.


Van Parcel

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám přes chat