House
Van PPL

Nevíte si rady? Podívejte se na často kladené dotazy

Zajímá mě

Zajímá mě

Aby vaše zásilka dorazila v pořádku na místo určení, je důležité správně umístit etiketu na zásilku. Návod naleznete v dokumentu Jak správně lepit etiketu.

Pro jednorázové odeslání zásilky je možné vyplnit ve formuláři Balík pro tebe a zvolit možnost Svoz řidičem s příplatkem 60 Kč, nebo zásilku předat na jakémkoliv Parcelshopu – seznam všech Parcelshopů naleznete na mapě.

Vracíte zásilku odesílateli? Řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky. Zásilku opatřete vratnou etiketou, která je součástí doručené zásilky a následně ji přineste na jakýkoli PPL Parcelshop (kromě sítě provozoven Žabka). V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu.

V případě, že nutnosti aktivovat etiketu a objednat svoz, navštivte tuto stránku https://www1.ppl.cz/main2.aspx?cls=DormPackage.

Pokud vratnou etiketu nemáte, využijte pro odeslání službu Balík pro Tebe.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro Tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat.

V případě, že jste naším smluvním zákazníkem a posíláte zásilek více, můžete si objednat svoz řidičem ve Vaší webové aplikaci, případně se s námi domluvit na pravidelných svozech. Napište nám do chatu, rádi Vám poradíme.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro Tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat.

Pokud jste naším smluvní zákazníkem, potřebujete mít vygenerované exportní etiketní řady (prostřednictvím zákaznického servisu), a poté je možné vytvořit etiketu a objednat svoz řidičem ve vaší webové aplikaci. 

K zásilce nezapomeňte vyplnit seznam zahraničních zásilek. V případě doručování zásilek do zemí mimo EU je nutné přiložit také dokumenty pro celní odbavení. Jaké to jsou, naleznete v sekci mezinárodní balíková přeprava.

Jednorázové odeslání zásilky je možné vyplnit ve formuláři Balík pro Tebe a zvolit možnost Svoz řidičem s příplatkem 60 Kč, nebo zásilku předat na jakémkoliv Parcelshopu – seznam všech Parcelshopů naleznete na mapě.

Pokud jste naším smluvní zákazníkem, můžete si objednat svoz řidičem ve vaší webové aplikaci, případně se s námi domluvit na pravidelných svozech. Doporučujeme vytisknout si seznam zásilek, které tento den předáváte řidiči, aby vám svým podpisem potvrdil předání do přepravy.

Všeobecné podmínky PPL CZ naleznete zde.

Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria.

Pohyb zásilky můžete sledovat na našich stránkách po zadání 11místného čísla zásilky ve sledování zásilky na stránkách www.ppl.cz.

Doručení balíku můžete upravit pouze u některých služeb.

Změnu je možné provést nejdříve po předání zásilky do přepravy, případně při vstupu zásilky na území České republiky, a nejpozději před naložením zásilky na rozvoz.

Jaké změny můžete provést?

  • Přesměrovat zásilku do PPL Parcelshopu.

  • Upravit datum pro doručení.

  • Upravit adresu doručení. 

Změny je možné provést na stránce www.pplbalik.cz po zadání PINU, který je součástí informativního e-mailu o převzetí zásilky do přepravy.  

Pokud nenastane nečekaná událost, zahraniční zásilky se do České republiky přepravují 2–5 pracovních dní po převzetí zásilky v zahraničí.

 

Pohyb zásilky je možné sledovat na našich stránkách po zadání čísla zásilky zde.

Status zásilky není uveden? Může to znamenat, že zásilka je stále na cestě do cílové destinace.

 

Balík můžete uhradit na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice. V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši.

Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu. 

Zásilky doručujeme na adresu doručení k prvním uzamykatelným dveřím. Řidič nemá povinnost zásilku vynášet do patra.

V případě nezastižení na adrese Vám bude zásilka automaticky doručena na nejbližší dostupný Parcelshop, kde si můžete zásilku pohodlně vyzvednout do 7 kalendářních dnů. Mapu všech Parcelshopů naleznete zde.

 

V případě zhoršené sjízdnosti vozovky řidič nabídne příjemci doručení na náhradní adresu nebo nejbližší Parcelshop.

 

Upozorňujeme, že PPL nemá možnost doručit zásilky do P.O. Boxu.

Nebudete v době doručení doma? Požádejte náhradní osobu, která po sdělení PINu k zásilce Váš balík na adrese převezme. Pokud Vás přesto nezastihneme, zásilku uložíme na jednom z nejbližších Parcelshopů, kde si ji můžete pohodlně vyzvednout nejpozději do 7 kalendářních dnů.

V případě zásilky PPL Parcel CZ Business doručovaných na firemní adresu může zásilku převzít jakákoliv osoba z dané společnosti.

Jakmile je zásilka na rozvozu, případně už jste obdrželi notifikace o doručení, bohužel nemůžete změnit adresu a datum doručení.

PPL Parcelshop může využít k odeslání svého balíku kdokoliv nezávisle na tom, zda má s PPL uzavřenou zasílatelskou smlouvu pro pravidelné zasílání balíků.

V případě jednorázového odeslání zásilky využijte službu Balík pro Tebe. Pokud máte uvnitř doručené zásilky zpětnou etiketu pro službu Return, řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky.

Zásilku vždy velmi pečlivě zabalte a opatřete etiketou. Při balení dodržujte pokyny pro správné balení zásilky a správné nalepení etikety. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu). Nedostatečně zabalená zásilka může být vyloučena z přepravy.

Následně zásilku přineste na PPL Parcelshop (kromě sítě provozoven Žabka, kde podeje nejsou umožněny). 

 

 

 

 

 

Do PPL Parcelshopu doručujeme výhradně zásilky pro fyzické osoby (i na dobírku).

V nákupním košíku e-shopu si pro doručení zvolte provozovnu PPL Parcelshop.

Pokud tuto variantu Vámi vybraný e-shop dosud nenabízí, navštivte stránky www.pplbalik.cz, kde si po vložení čísla zásilky a PIN můžete změnit místo doručení do PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že objemné zásilky (větší než např. krabice od bot) nelze doručit do sítě Žabka.

Postupně vybavujeme naše PPL Parcelshopy platebními terminály, proto je třeba si předem možnost platby kartou ověřit, případně si připravit platbu v hotovosti.

Pokud jste si zvolili přímé doručení do PPL Parcelshopu, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Mapu všech PPL Parcelshopů naleznete zde.

Pokud řidič nezastihne příjemce na adrese při prvním doručování, může být zásilka automaticky uložena na nejbližším výdejním místě. Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na Parcelshop dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

Váš nejbližší PPL Parcelshop najdete po zadání PSČ do pole nad mapou všech Parcelshopů. 

PPL Parcelshop je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Příjemce a odesílatel zásilky se nemusí vázat na určitý čas doručení a odeslání, balík lze vyzvednout nebo podat v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, kde se budeme vaší stížností zabývat.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, případně využijte chat. Rádi s vámi vše vyřešíme.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky.

Máte zájem se stát PPL Parcelshopem? Jaké výhody můžete spoluprací s PPL získat a jaké podmínky je potřeba splňovat, naleznete na této stránce. Stačí jen vyplnit online formulář v chatu a nejdéle do 5 pracovních dnů vás budeme kontaktovat.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Rádi byste se stali smluvním zákazníkem? Klikněte sem a kontaktujte nás prostřednictvím online chatu.

Po odeslání poptávky Vás bude do 3 pracovních dnů kontaktovat náš obchodní zástupce. 

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se řidičem PPL?  Vyberte si na mapě, v jaké lokalitě máte zájem o práci, a následně nás kontaktujte prostřednictvím formuláře. Napište nám o sobě pár slov a přiložte Váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se součástí týmu PPL?  Podívejte se na volné pozice, a pokud Vás oslovila některá z nabídek, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře, kde nám o sobě napište pár slov a přiložte váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Zajímá mě

Zajímá mě

Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria.

Všeobecné podmínky PPL CZ naleznete zde.

Jednorázové odeslání zásilky je možné vyplnit ve formuláři Balík pro Tebe a zvolit možnost Svoz řidičem s příplatkem 60 Kč, nebo zásilku předat na jakémkoliv Parcelshopu – seznam všech Parcelshopů naleznete na mapě.

Pokud jste naším smluvní zákazníkem, můžete si objednat svoz řidičem ve vaší webové aplikaci, případně se s námi domluvit na pravidelných svozech. Doporučujeme vytisknout si seznam zásilek, které tento den předáváte řidiči, aby vám svým podpisem potvrdil předání do přepravy.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro Tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat.

Pokud jste naším smluvní zákazníkem, potřebujete mít vygenerované exportní etiketní řady (prostřednictvím zákaznického servisu), a poté je možné vytvořit etiketu a objednat svoz řidičem ve vaší webové aplikaci. 

K zásilce nezapomeňte vyplnit seznam zahraničních zásilek. V případě doručování zásilek do zemí mimo EU je nutné přiložit také dokumenty pro celní odbavení. Jaké to jsou, naleznete v sekci mezinárodní balíková přeprava.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro Tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat.

V případě, že jste naším smluvním zákazníkem a posíláte zásilek více, můžete si objednat svoz řidičem ve Vaší webové aplikaci, případně se s námi domluvit na pravidelných svozech. Napište nám do chatu, rádi Vám poradíme.

Vracíte zásilku odesílateli? Řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky. Zásilku opatřete vratnou etiketou, která je součástí doručené zásilky a následně ji přineste na jakýkoli PPL Parcelshop (kromě sítě provozoven Žabka). V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu.

V případě, že nutnosti aktivovat etiketu a objednat svoz, navštivte tuto stránku https://www1.ppl.cz/main2.aspx?cls=DormPackage.

Pokud vratnou etiketu nemáte, využijte pro odeslání službu Balík pro Tebe.

Pro jednorázové odeslání zásilky je možné vyplnit ve formuláři Balík pro tebe a zvolit možnost Svoz řidičem s příplatkem 60 Kč, nebo zásilku předat na jakémkoliv Parcelshopu – seznam všech Parcelshopů naleznete na mapě.

Aby vaše zásilka dorazila v pořádku na místo určení, je důležité správně umístit etiketu na zásilku. Návod naleznete v dokumentu Jak správně lepit etiketu.


Van Parcel

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám přes chat