Společnost PPL CZ už potřetí v řadě získala certifikaci Top Employer 2024. Certifikace je udělována na základě nezávislé analýzy 20 oblastí v řízení lidských zdrojů a personálního vedení firmy. PPL se dlouhodobě snaží tvořit vstřícné a moderní pracovním prostředí a udržovat své zaměstnance spokojené.

Možnosti vzdělávání, podpora duševní i fyzické pohody, rozvoj talentů nebo příjemné a rozmanité pracovní prostředí. To jsou některé z kategorií, které organizace Top Employers Institute analyzuje předtím, než udělí společnosti certifikát Top Employer. A právě v těch i všech dalších společnost PPL prokázala své hodnoty. Řadí se tak po bok společností, jako je například francouzský Airbus nebo americká PepsiCo.

Celoročně vynakládáme velké úsilí k tomu, aby se u nás naši zaměstnanci cítili dobře, za svou práci byli adekvátně hodnoceni a do práce se těšili. V uplynulém roce jsme se například přestěhovali do nových kanceláří s moderním vybavením a otevřeli další dvě zbrusu nová pracoviště. Snažíme se neustále zdokonalovat veškeré vybavení i procesy podporující bezpečnost práce a zdraví našich pracovníků,“ komentuje Kamila Kuchárová, personální ředitelka PPL CZ. 


 

PPL jako férový zaměstnavatel

Společnost PPL se jako zaměstnavatel potýká se specifiky, které s sebou přináší podnikání v logistice a dopravě. Mimo zaměstnance na centrále spolupracuje rovněž s partnerskými řidiči a každoročně nabírá velké množství sezónních pracovníků.

To, jaká jsme společnost, určuje především patnáct set našich zaměstnanců, 2000 řidičů, 4500 provozovatelů PPL Parcelshopů a mnoho dalších. Je potřeba brát v potaz měnící se požadavky a návyky různých generací, ale také zachovat vzájemnou sounáležitost a pochopení. Ať už jde o pracovníky v provozu či v kanceláři, řeší se všeobecná flexibilita jako možnost částečných úvazků, podpora rodičů nebo osob s handicapem. Home office se stává ve firmách jistým standardem, ale pro provoz, který třeba práci z domova vykonávat nemůže, je důležité cítit od firmy podporu a udržovat tak vnitřní balanc a respekt,“ uvádí Kuchárová.

Zaměstnanci se mimo klasické benefity, jako je 5 týdnů volna, stravenky, MultiSport karty či možnosti občasné práce z domova, těší například z roční valorizace mezd, bonusů a mimořádných odměn, Fit Days, Cafeterie, levnějších pohonných hmot, slev u partnerů, příspěvků na jazykové kurzy nebo neomezené možnosti absolvovat kurzy na vzdělávacím portálu Seduo. 

Získání ocenění Top Employer znamená, že máme správně nastavené procesy a že společnost dělá věci, které jsou pro lidi v PPL důležité. Pracovní prostředí ovšem nevytvářejí procesy, ale právě lidé, kteří doručují naše výjimečné služby. Úspěch je tedy převážně v tom, že nabíráme správné pracovníky na správná místa, staráme se o jejich rozvoj a pracovní spokojenost,“ doplňuje Kuchárová.


 

PPL se znovu certifikovalo jako skvělé místo pro práci 

Společnost loni opět získala také certifikaci Great Place to Work, kterou již přes 20 let uděluje organizace se stejnojmenným názvem vybraným mezinárodním, národním i menším zaměstnavatelům.

Obhájení certifikace Great Place to Work nás do jisté míry těší ještě o něco více než Top Employer. Její získání totiž závisí rovněž na zpětné vazbě od našich zaměstnanců, společně s analýzou činností a programů uskutečňovaných v oblasti lidských zdrojů naší společnosti. Je to pro nás znamení, že kroky, které vstříc naším zaměstnancům podnikáme, volíme správně,“ uzavírá Kamila Kuchárová.

PPL CZ se také koncem roku 2023 umístila v první desítce průzkumu 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG Česká republika na základě 50 tisíc klientských hodnocení.

Mohlo by vás zajímat

Omezení provozu kolem O2 areny | PPL CZ

9. 5. 2024| Novinky

Během Mistrovství světa v ledním hokeji dojde k omezení provozu v okolí O2 areny

V okolí O2 areny dojde od 8.5. do 26.5. 2024 k omezení provozu, které se dotkne i rozvozu a svozu zásilek. Uděláme maximum, abychom snížili jeho dopady na vaše zásilky.