Máme skvělou zprávu! Technický problém, který ovlivňoval načítání zásilek v naší mobilní aplikaci mojePPL, byl úspěšně vyřešen.

Naše technické týmy pracovaly na odstranění tohoto problému a nyní s radostí oznamujeme, že aplikace je zpět v plném provozu. Vaše zásilky lze nyní sledovat bez problémů, kdykoli a kdekoli.

Věříme, že naše aplikace je klíčovým nástrojem pro efektivní sledování vašich zásilek a oceňujeme vaši trpělivost během doby, kdy jsme tento problém řešili. Naším hlavním cílem je poskytnout vám bezproblémový zážitek a těší nás, že vám můžeme opět nabídnout plný rozsah našich služeb.

Děkujeme

Tým PPL

Mohlo by vás zajímat

responzivni sms

3. 12. 2024| Novinky

Nebudete doma v čase doručení zásilky? Dejte nám vědět

Pokud vám přišla SMS s časem doručení zásilky, který se vám nehodí, a víte, že vás v dané časové rozmezí nezastihneme na adrese, nově nám to můžete dát pohodlně vědět