Máme skvělou zprávu! Technický problém, který ovlivňoval načítání zásilek v naší mobilní aplikaci mojePPL, byl úspěšně vyřešen.

Naše technické týmy pracovaly na odstranění tohoto problému a nyní s radostí oznamujeme, že aplikace je zpět v plném provozu. Vaše zásilky lze nyní sledovat bez problémů, kdykoli a kdekoli.

Věříme, že naše aplikace je klíčovým nástrojem pro efektivní sledování vašich zásilek a oceňujeme vaši trpělivost během doby, kdy jsme tento problém řešili. Naším hlavním cílem je poskytnout vám bezproblémový zážitek a těší nás, že vám můžeme opět nabídnout plný rozsah našich služeb.

Děkujeme

Tým PPL

Mohlo by vás zajímat

Omezení provozu kolem O2 areny | PPL CZ

9. 5. 2024| Novinky

Během Mistrovství světa v ledním hokeji dojde k omezení provozu v okolí O2 areny

V okolí O2 areny dojde od 8.5. do 26.5. 2024 k omezení provozu, které se dotkne i rozvozu a svozu zásilek. Uděláme maximum, abychom snížili jeho dopady na vaše zásilky.