Daktela přináší rychlejší a přehlednější systém spravující všechny komunikační kanály na jednom místě, a tím umožňuje odbavit stále větší počet zákazníků. Společnost PPL CZ neustále rozšiřuje svoje služby a doručuje více zásilek v ČR i do zahraničí, proto se nasazení moderních komunikačních systémů stalo prakticky nutností. 
 
V PPL CZ jsme se v loňském roce rozhodovali, jak vyřešit co nejefektivněji způsob komunikace jak s našimi zákazníky, tak také mezi jednotlivými depy, řidiči a operátory našeho zákaznického centra. Společnost Daktela nastavila na míru celý komunikační a ticketovací systém, který je velmi flexibilní a spolehlivý,“ říká Milan Loidl, Business Development & Marketing Director 
v PPL CZ. 

Sofistikovaná webová aplikace Daktela poskytuje při plném nasazení všech funkcí neustálý komplexní přehled nad komunikací, od telefonních hovorů zákaznického centra, e-mailů, SMS zpráv přes webové chaty až po různé sociální sítě typu Facebook, WhatsApp nebo Viber do jedné aplikace. Kompletní historie komunikace se zákazníky umožňuje operátorům seznámit se rychle s daným požadavkem klienta. Daktela dlouhodobě zastřešuje zákaznickou podporu pro více jak 1000 svých klientů, mezi něž patří kromě PPL například firmy jako Alensa, Rohlík, Notino nebo Mall.

Při obrovském množství zákazníků společnosti PPL CZ se díky implementaci Daktely výrazně zvýší efektivita komunikace a současně se dlouhodobě sníží náklady. „Těší nás, že jsme pro takto zásadní projekt vybrali právě společnost Daktela, díky níž jsme učinili další významný krok v rámci digitalizace,“ doplňuje Milan Loidl.

Daktela dnes splňuje nejvyšší technologické nároky a certifikace, takže náš systém 100 % spolehlivě funguje v menších i větších firmách, využívají ho největší distributoři energií a velké tuzemské nákupní galerie. I z tohoto hlediska jsme ideálním partnerem také pro PPL CZ, kterému nabízíme řešení pro přehlednou komunikaci se stále rostoucím počtem jejich zákazníků,“ říká CEO společnosti Daktela Richard Baar.


O Daktele:
Česká technologická společnost Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném království, v Dubaji, na Filipínách, v Maďarsku a nově také v Rumunsku a Slovinsku, svůj systém je schopna dodávat globálně. Nabízí zákazníkům komplexní telekomunikační služby, kde základem je vlastní komunikační software Daktela, k němuž dodává i hlasové a SMS služby v rámci celé Evropy a mnoha dalších států. V současnosti překročila hranici 1000 spokojených firemních zákazníků všech velikostí. Více informací na https://www.daktela.com  
 

Mohlo by vás zajímat

Doprava

27. 7. 2022| Novinky

Důležité: omezení dovozu zásilek v oblastech zasažených požárem

O aktuální situaci Vás budeme informovat, sledujte naše webové stránky.