Přední přepravní společnost PPL nově navázala spolupráci s internetovým obchodem Alza a do své sítě výdejních míst postupně integruje celkem 1 200 AlzaBoxů. Spoluprací tak PPL reaguje na rostoucí trend doručení zásilek na výdejní místa, na kterých Češi oceňují především časovou flexibilitu. 

Kromě možnosti vyzvednout si zásilku cestou z práce či nákupu hraje roli pro Čechy také cena, která je oproti doručení na adresu výhodnější. 

Úložní doba zásilky, cena doručení či váhový limit až 31,5 kg jsou u AlzaBoxu stejné jako u PPL Parcelboxu. Balíky na zákazníky v AlzaBoxu počkají 72 hodin od obdržení SMS či e-mailu. Pokud příjemce využije dobírku, má dvě možnosti, jak zásilku uhradit, a to prostřednictvím mobilní aplikace mojePPL či proklikem z e-mailové či SMS notifikace. V mobilní aplikaci a na webu zákazníci najdou také mapu všech provozovaných boxů a výdejních míst společnosti. U PPL Parcelboxů zůstává úhrada dobírky stejná jako doposud, a to prostřednictvím platebního terminálu na místě, čí on-line přes mobilní aplikaci mojePPL nebo web.
 
Navýšením o AlzaBoxy se v PPL dostaneme blíže ke svému cíli, kterým je v ideálním případě 7000 výdejních míst v České republice do konce roku 2023,“ doplňuje Milan Loidl, ředitel marketingu a business development PPL CZ.

Již v současné době je přitom pokrytí velmi husté. Přes 3 600 partnerských provozoven, tzv. PPL Parcelshopů doplňuje na 650 automatizovaných výdejen PPL Parcelboxů, které jsou dostupné 24/7 a vyzvednutí zásilky u nich zabere doslova pár vteřin. Právě u nich společnost očekává, že v oblíbenosti postupně předčí ostatní typy výdejen, a to i díky větší kapacitě.

Mohlo by vás zajímat

PPL v CNN Prima News

22. 6. 2024| Napsali o nás

Češi jsou mistři v nakupování na internetu. Trendem jsou výdejní boxy, říká generální ředitel PPL CZ

Polovina zboží zakoupeného v e-shopech putuje k českým zákazníkům prostřednictvím výdejních boxů. Je právě v nich budoucnost doručování?