nově otevřená depa napříč republikou i zvýšená kapacita sezonních zaměstnanců. „Ježíškům“ letos usnadňuje vyzvedávaní balíků mobilní aplikace mojePPL i narůstající síť výdejních míst. Doručovat vánoční překvapení bude přepravce do 22. prosince včetně. Samozřejmě platí, že je lepší objednat co nejdříve a nenechávat nákupy na poslední chvíli. 

Přední přepravní společnost PPL CZ vstoupila do předvánoční sezony s 29 body sítě včetně překladiště v Hradci Králové, díky jehož napojení na síť DHL zrychlila přepravu po Evropě a v Česku a navýšila kapacity až na půl milionu zásilek denně.


Aktuálně zažíváme nejvytíženější období roku, kdy všichni naši zaměstnanci a spolupracovníci jedou na maximum a letos jsme na nápor připravenější než kdy dříve. V srpnu jsme rozšířili síť o nové depo situované nedaleko Ostravy v Mošnově a v říjnu pak nové depo i ve Středočeském kraji. Máme i digitální vychytávku v podobě mobilní aplikace mojePPL, která koncovým zákazníkům usnadňuje posílání a doručování balíků, a to třeba platbou dobírky přímo v appce. V kombinaci s rozrůstající se sítí našich PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů jsme tak schopni zásilky dostat do rukou příjemců v extrémně krátkém čase. Díky všem našim službám, spolehlivosti a flexibilitě chceme lidem ulehčit předvánoční shon,“ uvádí Petr Horák, CEO PPL CZ.


Společnost PPL je připravena českým zákazníkům doručit balíky na adresu či do výdejního místa a boxu do 22. prosince včetně. Radost z Vánoc je přepravce schopen v 98 % případech zajistit, pokud bude odesílatel balík expedovat do čtvrtka 21. prosince. 


Denní objem zásilek se v předvánočním náporu ve srovnání se zbytkem roku navyšuje až o 50 %. Dle dat z celoevropského průzkumu společnosti DHL preferuje více než polovina Čechů doručení balíků na adresu. V tom PPL exceluje již desítky let. Rostoucí popularitu ale zažívají i výdejní boxy, které upřednostňuje téměř pětina zákazníků a výdejní místa, která jsou první volbou pro 22 % lidí v Česku, což je v o 12 % více, než je evropský průměr.


I díky tuzemským preferencím se přepravce zaměřuje na rozvoj výdejní infrastruktury. Momentálně provozuje celkem 6000 PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů napříč celou Českou republikou včetně AlzaBoxů. PPL Parcelshopy jsou otevřeny dle otevírací doby jednotlivých partnerů. Parcelboxy pak jsou dostupné i 24 hodin denně. Zasílání do nebo ze zahraničí pro PPL také není překážkou. Díky napojení na DHL síť spolupracuje s mezinárodními e-shopy a v rámci DHL eCommerce disponuje v Evropě 100 000 výdejními místy.


Největší nápor očekáváme nyní, v období Black Friday a těsně před vánočními svátky. Letos pokoříme hranici 500.000 zásilek za den. Provoz bude posílen o sezonní řidiče a manipulační pracovníky. Pro každého v PPL jde o velmi hektické období a jsem hrdý, že se nám každý rok daří zvládnout naši hlavní sezónu s grácií a letos tomu určitě nebude jinak,“ uzavírá Horák.

Mohlo by vás zajímat

Přehled změn ve smluvních podmínkách PPL | od 1.11.2024

1. 10. 2024| Novinky

Přehled změn ve smluvních podmínkách PPL

Rádi bychom vás informovali o změnách u Všeobecných podmínek doručování zásilek, Produktových podmínek a Reklamačního řádu. Všechny změny jsou účinné od 1.11.2024.