Jaké budou mít vaši zákazníci výhody?

Tip one

Nevážou se na řidiče. Termín si vybírají sami

Tip two

Zásilku si vyzvednou během následujících až 7 dní

Tip three

Levnější doručení zásilky pro vás i vaše zákazníky

Jak to probíhá

1

Návod

Stáhněte si návod a přidejte PPL Parcelshop do vašeho e-shopu.

2

Nastavení

Podle postupu zařaďte tento způsob doručení do e-shopu.

3

Hotovo!

A je to! Při příštím nákupu budou moct vaši zákazníci využít výdejní místa.

Notice

Výdejní místa řeší výhodná služba PPL Parcel SMART 

Příjemcům produktem PPL Parcel Smart nabídnete moderní a u nich stále vyhledávanější způsob doručení zásilek.

Více zde

Nejčastěji se nás ptáte

PPL Parcelshop je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.

PPL Parcelbox je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
 

Váš nejbližší PPL Parcelshop a Parcelbox najdete po zadání PSČ do pole nad mapou všech výdejních míst 

Do PPL Parcelshopu a PPL Parcelboxu doručujeme výhradně zásilky pro fyzické osoby (i na dobírku).

V nákupním košíku e-shopu si pro doručení zvolte provozovnu PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox.

Pokud tuto variantu Vámi vybraný e-shop dosud nenabízí, navštivte stránky Změny doručení, kde si po vložení čísla zásilky a PIN můžete změnit místo doručení do PPL Parcelshopu nebo PPL Parcelboxu.

Pokud jste si zvolili přímé doručení do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Mapu všech PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů naleznete zde.

Pokud řidič nezastihne příjemce na adrese při prvním doručování, může být zásilka automaticky uložena na nejbližším výdejním místě. Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli. V PPL Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

PPL Parcelshop a Parcelbox může využít k odeslání svého balíku kdokoliv nezávisle na tom, zda má s PPL uzavřenou zasílatelskou smlouvu pro pravidelné zasílání balíků.

V případě jednorázového odeslání zásilky využijte službu Balík pro Tebe. Pokud máte uvnitř doručené zásilky zpětnou etiketu pro službu Return, řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky.

Zásilku vždy velmi pečlivě zabalte a opatřete etiketou. Při balení dodržujte pokyny pro správné balení zásilky a správné nalepení etikety. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu). Nedostatečně zabalená zásilka může být vyloučena z přepravy.

Následně zásilku přineste na PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox.