Jaké budou mít vaši zákazníci výhody?

Tip one

Nevážou se na řidiče. Termín si vybírají sami

Tip two

Zásilku si vyzvednou během následujících 7 dní

Tip three

Levnější doručení zásilky pro vás i vaše zákazníky

Jak to probíhá

1

Návod

Stáhněte si návod a přidejte PPL Parcelshop do vašeho e-shopu.

2

Nastavení

Podle postupu zařaďte tento způsob doručení do e-shopu.

3

Hotovo!

A je to! Při příštím nákupu budou moct vaši zákazníci využít výdejní místa.

Nejčastěji se nás ptáte

PPL Parcelshop je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Příjemce a odesílatel zásilky se nemusí vázat na určitý čas doručení a odeslání, balík lze vyzvednout nebo podat v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.

Váš nejbližší PPL Parcelshop najdete po zadání PSČ do pole nad mapou všech Parcelshopů. 

Do PPL Parcelshopu doručujeme výhradně zásilky pro fyzické osoby (i na dobírku).

V nákupním košíku e-shopu si pro doručení zvolte provozovnu PPL Parcelshop.

Pokud tuto variantu Vámi vybraný e-shop dosud nenabízí, navštivte stránky www.pplbalik.cz, kde si po vložení čísla zásilky a PIN můžete změnit místo doručení do PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že objemné zásilky (větší než např. krabice od bot) nelze doručit do sítě Žabka.

Pokud jste si zvolili přímé doručení do PPL Parcelshopu, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Mapu všech PPL Parcelshopů naleznete zde.

Pokud řidič nezastihne příjemce na adrese při prvním doručování, může být zásilka automaticky uložena na nejbližším výdejním místě. Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na Parcelshop dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

PPL Parcelshop může využít k odeslání svého balíku kdokoliv nezávisle na tom, zda má s PPL uzavřenou zasílatelskou smlouvu pro pravidelné zasílání balíků.

V případě jednorázového odeslání zásilky využijte službu Balík pro Tebe. Pokud máte uvnitř doručené zásilky zpětnou etiketu pro službu Return, řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky.

Zásilku vždy velmi pečlivě zabalte a opatřete etiketou. Při balení dodržujte pokyny pro správné balení zásilky a správné nalepení etikety. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu). Nedostatečně zabalená zásilka může být vyloučena z přepravy.

Následně zásilku přineste na PPL Parcelshop (kromě sítě provozoven Žabka, kde podeje nejsou umožněny).