Updates

DŮLEŽITÉ AKTUÁLNÍ INFORMACE


19. 11. 2020 - 20:40 Poslanci prodlužují nouzový stav do 12. 12. 2020. O změnách v rámci našich služeb a omezení provozoven vás budeme průbězně informovat. Vážíme si vaší spolupráce a věříme, že toto nelehké období společně zvládneme. 

18. 11. 2020 - 11:45 Dnešním dnem nařízení vlády omezuje počet osob přítomných ve stejný čas na prodejně a upravuje povolenou otevírací dobu provozoven. Nyní může být na 15m2 pouze jeden zákazník. Toto platí jak pro provozovny s výjimkou z vládních nařízení, tak pro provozovny sloužící pouze jako výdejní místa. Prosíme o informování zákazníků formou letáku, který jsme pro vás aktualizovali a je ke stažení zde. Můžete ho vytisknout na nalepit na viditelné místo u vstupu do vaší provozovny. 


Pokud provozujete Parcelshop platí následující:
  • stále dodržovat dvoumetrové rozestupy,
  • fronty čekajících zákazníků je nutné rozdělovat pomocí značek znázorňující správné rozestupy,
  • pouze jeden zákazník na 15m2, 
  • informovat zákazníky, 
  • otevírací doba je prodloužena do 21:00.

 

Prosíme příjemce zásilek o nošení roušek nebo jiné adekvátní ochrany úst i nosu a dodržování všech platných nařízení vlády. 

Výše zmíněné informace jsou pouze výňatkem usnesení vlády, které si v plném znění můžete přečíst na odkazu zde.


27. 10. 2020 - 9:00 Aktuální situaci a nová nařízení vlády sledujeme a neustále analyzujeme. Provoz našich dep a centrálního překladiště běží bez omezení. Vzhledem k nařízením mohou mít některé PPL Parcelshopy omezený provoz, nicméně stejně jako na jaře bude velká část otevřena i nadále.

 

INFORMACE PRO PŘÍJEMCE
Pokud vaše zásilka směřuje na adresu, kde se v následujících dnech nebudete vyskytovat, prosíme, zkontrolujte na www.ppl.cz ve Sledování zásilky, zda je zásilka předána k přepravě PPL. Poté na www.pplbalik.cz zadejte novou adresu doručení (PIN naleznete v emailu). Upozorňujeme, že pokud je již zásilka na rozvozu, není už možné adresu změnit a zásilka může být doručena na PPL Parcelshop.

Žádáme všechny příjemce, aby při kontaktu s naším řidičem či obsluhou PPL Parcelshopu měli zakrytý nos a ústa (rouškou, respirátorem, šátkem, šálou aj.), měli vydezinfikované či umyté ruce a dodržovali co největší odstup. Pokud očekáváte zásilku na dobírku, využívejte v co největší míře platbu předem, případně kartou. Pokud jste v karanténě nebo izolaci, informujte o této skutečnosti řidiče předem.


INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY A E-SHOPY
Z důvodu současného lockdownu bychom vás prosíme o součinnost. Momentálně se nacházíme na startu vánoční sezóny a rádi bychom společnými silami i nadále zachovali dobrou kvalitu našich služeb. Pomoci nám můžete následovně:

  1. Pokud očekáváte větší objemy odesílaných zásilek (nad 30 % běžného objemu), prosím informujte nás o tom předem.
  2. Rozložte počty odesílaných zásilek rovnoměrně do jednotlivých dnů (pondělí-pátek).
  3. Informujte příjemce zásilek, že může docházet ke zpoždění v doručení.
  4. Předávejte nám kompletní údaje k zásilkám (zejména e-maily a současně telefonní čísla), abychom mohli s příjemci efektivně komunikovat.
  5. Nezapomeňte si pravidelně stahovat aktuální síť PPL Parcelshopů.

Snažíme se respektovat všechna preventivní opatření vaše i vašich klientů a vyjít maximálně vstříc ve vašich požadavcích. Pokud z nějakého důvodu nedokážeme přes veškerou snahu vyhovět, řidič vás informuje o uložení zásilky/zásilek na depu, kde budou po vypršení standardní úložní doby vráceny odesílateli.


INFORMACE PRO PARCELSHOPY
Vláda nařídila od 22. 10. 2020 uzavření prodejen s platnou výjimkou pro výdejny třetích stran, která umožní zachovat alespoň částečný chod vašich provozoven.
 
Pokud váš obchod zůstává otevřený
Připomínáme oboustranně platná pravidla při předávce zásilek mezi našimi řidiči a obsluhou PPL Parcelshopu:

  1. Partner i řidič skenují zásilky v provozovně samostatně (nikoliv spolu).
  2. Nadále vždy žádejte po řidiči QR kód a po příjemci PIN.
  3. Řidič se nemusí podepisovat obsluze PPL Parcelshopu do mobilní aplikace, stejně tak jako obsluha jemu - oba si poznamenají pouze jméno druhé strany.
  4. Udržujte mezi sebou vždy minimálně dvoumetrový odstup.
  5. Předávejte řidiči hotovost za vybrané dobírky ideálně v obálce.

Pokud váš obchod zavírá

V aplikaci myParcelshop jste obdrželi zprávu s prosbou o nahlášení případného uzavření svému specialistovi. Příjemce nevyzvednutých balíků jsme obešleme  s informací o dalším postupu. Prosíme vás o maximální součinnost při vyzvednutí zásilek ve vašich provozovnách.

 



AKTUÁLNÍ HYGIENICKÁ OPATŘENÍ PPL
V souvislosti s minimalizací rizik jsme zrušili osobní odběry a podeje na všech páteřních depech PPL.
Zdraví našich zákazníků a zaměstnanců je na prvním místě.  Všichni řidiči jsou proškoleni, jak chránit sebe i zákazníky při doručování zásilek, a zároveň respektovat preventivní opatření našich zákazníků. K dispozici jednorázové rukavice, gelovou desinfekci, roušky nebo respirátory a sprej na desinfekci platebních terminálů a skenerů. Zavedli jsme bezkontaktní doručení. 

Na našich pracovištích dodržujeme řadu opatření. Zvýšili jsme intenzitu úklidu a desinfekce nad rámec běžného standardu. U centrálního překladiště a všech našich provozů probíhá každý týden ozonová dezinfekce. Na místech, kde nelze bezpečný rozestup dodržet, jsme instalovali plexisklové přepážky. V našich areálech je nutné zakrytí úst a nosu vhodnou ochranou, stejně jako povinná desinfekce rukou a dodržování dvoumetrových rozestupů.

Většinu osobních schůzek jsme přesunuli on-line, zahraniční cesty jsou zakázány a u kancelářských pozic využíváme home-office. Při nástupu směny na pracoviště všem měříme teplotu. Navýšili jsme počet svozových autobusů.

V neposlední řadě pak využíváme různé komunikační kanály a tiskneme informační letáky k informování pracovníků, zákazníků i partnerů o aktuálních nařízeních vlády a zavedených opatřeních v rámci PPL. Pracujeme na přípravě možných scénářů v případě zhoršení situace, abychom byli maximálně připraveni. Dodržujeme veškerá doporučení státních orgánů a mateřské společnosti Deutsche Post DHL.