Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Noční exkurze studentů logistiky do nového HUBu firmy PPL CZ

25. 4. 2024| Napsali o nás

Dopravní noviny: Noční exkurze studentů logistiky do nového HUBu firmy PPL CZ

Spolupráce Katedry logistiky s PPL CZ v současnosti nespočívá jen v praktickém seznamování studentů s problematikou KEB služeb formou odborných přednášek a seminářů či zpracovávání kvalifikačních prací. To nejsledovanější a u studentů i nejoblíbenější jsou vždy exkurze do reálného provozu.

Dodávka PPL

24. 4. 2024| Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc květen 2024 je palivový příplatek 12,5 %.

Podvodné zásilky na dobírku: Neplaťte za zboží, které jste si neobjednali | PPL CZ

10. 4. 2024| Novinky

Podvodné zásilky na dobírku: Neplaťte za zboží, které jste si neobjednali

Podvodníci neustále přichází s vychytralejšími způsoby, jak nás napálit. Tentokrát to zkouší přes platby dobírek za zásilky, které jsme si neobjednali. Přečtěte si, jak jim nenaletět.