House
Van PPL

Nevíte si rady? Podívejte se na často kladené dotazy

Zajímá mě

Zajímá mě

Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria. Zboží musí být zabaleno v kartonové krabici a dostatečně zajištěno proti poškození. 

Aby vaše zásilka dorazila v pořádku na místo určení, je důležité správně umístit etiketu na zásilku. Návod naleznete v dokumentu Jak správně lepit etiketu.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro Tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat.

V případě, že jste naším smluvním zákazníkem a posíláte zásilek více, můžete si objednat svoz řidičem ve Vaší webové aplikaci, případně se s námi domluvit na pravidelných svozech. Napište nám do chatu, rádi Vám poradíme.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro Tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat.

Pokud jste naším smluvní zákazníkem, potřebujete mít vygenerované exportní etiketní řady (prostřednictvím zákaznického servisu), a poté je možné vytvořit etiketu a objednat svoz řidičem ve vaší webové aplikaci. 

K zásilce nezapomeňte vyplnit seznam zahraničních zásilek. V případě doručování zásilek do zemí mimo EU je nutné přiložit také dokumenty pro celní odbavení. Jaké to jsou, naleznete v sekci mezinárodní balíková přeprava.

Všeobecné podmínky PPL CZ naleznete zde.

Pokud nenastane nečekaná událost, zahraniční zásilky se do České republiky přepravují 2–5 pracovních dní po převzetí zásilky v zahraničí.

 

Pohyb zásilky je možné sledovat  na našich stránkách po zadání čísla zásilky zde.

Status zásilky není uveden? Může to znamenat, že zásilka je stále na cestě do cílové destinace.

 

Pohyb zásilky můžete sledovat na našich stránkách po zadání 11místného čísla zásilky ve sledování zásilky na stránkách www.ppl.cz.

Balík můžete uhradit na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice. V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši.

Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu. 

Postupně vybavujeme naše PPL Parcelshopy platebními terminály, proto je třeba si předem možnost platby kartou ověřit, případně si připravit platbu v hotovosti.

Pokud provozovatel nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu, se sídlem Sokolovská 219, Praha 9, poštovní adresa: poštovní přihrádka 02, 225 02 Praha 025, www.ctu.cz, návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, kde se budeme vaší stížností zabývat.

V případě, že jste po objednávce neobdrželi etiketu nebo nepřijel řidič, přestože jste svoz zásilky objednali, vyplňte prosím Reklamační formulář žádost o vrácení dopravného a odešlete ho na info@ppl.cz. Platba vám bude vrácena na váš účet nejpozději do 7 dnů.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, případně využijte chat. Rádi s vámi vše vyřešíme.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky.

Rádi byste se stali smluvním zákazníkem? Klikněte sem  a kontaktujte nás prostřednictvím online chatu.

Po odeslání poptávky Vás bude do 3 pracovních dnů kontaktovat náš obchodní zástupce. 

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem se stát PPL Parcelshopem? Jaké výhody můžete spoluprací s PPL získat a jaké podmínky je potřeba splňovat, naleznete na této stránce. Stačí jen vyplnit online formulář v chatu a nejdéle do 5 pracovních dnů vás budeme kontaktovat.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se řidičem PPL?  Vyberte si na mapě, v jaké lokalitě máte zájem o práci, a následně nás kontaktujte prostřednictvím formuláře. Napište nám o sobě pár slov a přiložte Váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se součástí týmu PPL?  Podívejte se na volné pozice, a pokud Vás oslovila některá z nabídek, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře, kde nám o sobě napište pár slov a přiložte váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Zajímá mě

Zajímá mě

V případě, že jste po objednávce neobdrželi etiketu nebo nepřijel řidič, přestože jste svoz zásilky objednali, vyplňte prosím Reklamační formulář žádost o vrácení dopravného a odešlete ho na info@ppl.cz. Platba vám bude vrácena na váš účet nejpozději do 7 dnů.

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, případně využijte chat. Rádi s vámi vše vyřešíme.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, kde se budeme vaší stížností zabývat.

Pokud provozovatel nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu, se sídlem Sokolovská 219, Praha 9, poštovní adresa: poštovní přihrádka 02, 225 02 Praha 025, www.ctu.cz, návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.


Van Parcel

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám přes chat