Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700. Nebo využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám).

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Cesta balíku

30. 11. 2022| Tiskové zprávy

Změna standardních ceníků balíkové přepravy

V souvislosti s aktuálními dopady inflace a zdražováním energií spolu s rekordně nízkou nezaměstnaností a rostoucím tlakem na zvyšování mezd dochází napříč trhem k růstu nákladů. Tyto náklady jsme nuceni promítnout i do našich cen.

Nový HUB PPL v Hradci Králové

23. 11. 2022| Tiskové zprávy

PPL CZ je připravena na sezonu. K ruce má nový HUB, na 2000 řidičů a dostatek výdejních míst

Pro nadcházející hektické předvánoční období tak PPL disponuje v rámci své přepravní sítě dostatečnou kapacitou.

Dodávka PPL

23. 11. 2022| Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc prosinec 2022 je palivový příplatek 16,0 %.