Notice

Aktuální informace v souvislosti s Covid - 19

Změny nařízení vlády a aktuální opatření platné pro vaše provozovny.

Více zde

Aktuality

Dodávka PPL

25. 1. 2021 | Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc únor 2021 je palivový příplatek 6,0%.

brexit

15. 1. 2021 | Novinky

Doručení zásilek do Velké Británie - Brexit

Obnovení doručování zásilek do Velké Británie

baliky

18. 1. 2021 | Tiskové zprávy

TZ: Přepravci hlásí rekordní sezonu. PPL doručila 10 milionů zásilek

Pandemie změnila život a chování lidí. Ti se naučili více nakupovat online, od podzimu tak e-shopy zažívaly sezonní žně – a to nejen díky akci Black Friday, Vánocům, ale i podzimnímu lockdownu. Přepravní společnost PPL tak hlásí rekordní sezonu. Pokračuje i trend doručování zásilek přímo do výdejního místa.

Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700.

Kontaktujte prosím IT Help e-mailem ithelp@ppl.cz nebo využijte telefonní spojení +420 225 331 700. Nebo využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám).

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně.