Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Oblíbené výdejní místo PPL | PPL CZ

30. 5. 2025| Novinky

Nezastihneme vás doma? Balík doručíme na vaše oblíbené výdejní místo PPL

Díky žhavé novince v aplikaci mojePPL si můžete zvolit, kam váš balík uložíme, pokud vás nezastihneme na adrese, kterou jste si původně pro jeho doručení zvolili. Jak na to?

podvodné sms

12. 6. 2025| Novinky

Pozor na podvodné SMS: Takto PPL nikdy nekomunikuje

Zaznamenali jsme zvýšený výskyt falešných SMS, které jménem PPL požadují úhradu doplatku za vyšší hmotnost zásilky. Přečtěte si, jak podvodníkům nenaletět.

Přehled změn ve smluvních podmínkách PPL CZ

30. 5. 2025| Novinky

Přehled změn ve smluvních podmínkách PPL

Rádi bychom vás informovali o změnách u vybraných dokumentů smluvních podmínek PPL. Všechny změny jsou účinné od 1.7.2025.