Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Dodávka PPL

20. 8. 2024| Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc září 2024 je palivový příplatek 11,5 %.

Přehled změn ve smluvních podmínkách PPL CZ

31. 7. 2024| Novinky

Přehled změn ve smluvních podmínkách PPL

Rádi bychom vás informovali o změnách u Všeobecných podmínek doručování zásilek, Produktových podmínek a Reklamačního řádu. Všechny změny jsou účinné od 1.9.2024.

PPL v CNN Prima News

22. 6. 2024| Napsali o nás

Češi jsou mistři v nakupování na internetu. Trendem jsou výdejní boxy, říká generální ředitel PPL CZ

Polovina zboží zakoupeného v e-shopech putuje k českým zákazníkům prostřednictvím výdejních boxů. Je právě v nich budoucnost doručování?