Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Změna v poštovních podmínkách | PPL CZ

30. 11. 2023| Novinky

Aktualizace dokumentů spojených s poštovními podmínkami

Rádi bychom vás informovali o úpravě Všeobecných podmínek doručování zásilek, Produktových podmínek, Reklamačního řádu a dalších vybraných dokumentů spojených s poštovními podmínkami. Všechny změny budou platné od 2. 1. 2024.

Zásilky z Vinted vám nově doručí PPL

29. 11. 2023| Novinky

Zásilky z Vinted vám nově doručí PPL

Nakupujete nebo prodáváte zboží přes Vinted? Máme pro vás novinku! Nyní vám zásilky z Vinted dovezeme my, a to přímo před dveře nebo do výdejního místa PPL.

Pohodové Vánoce s PPL CZ

28. 11. 2023| Tiskové zprávy

Pohodové Vánoce s PPL CZ. Přepravní lídr letos naděluje do 22. prosince

Předvánoční sezóna je v plném proudu i u přepravní jedničky, společnosti PPL CZ. K úspěšnému zvládnutí nejnáročnějšího období přispívá i rozšířená síť o další překladiště, které navýšila přepravní kapacity až na půl milionu zásilek denně,...