Jejím hlavním cílem je zvýšit povědomí o tom, že PPL doručuje kromě na adresu i do široké sítě čtyř tisíc výdejních míst PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů.  Výdejní místa ukazuje jako možnost, která dává člověku svobodu a nezasahuje mu do života. „Za každou zásilkou stojí tvář z PPL, i když zrovna nestojí přímo u vašich dveří. Kampaní se zaručujeme za osobní přístup a kvalitu i v případě, že zásilku nepřebíráte přímo z rukou řidiče,“ říká Milan Loidl, Vice president business development & marketing PPL CZ s doplněním, že kvalita doručení spočívá v tom, že svůj balík najdete včas na správném místě a ani nepoznáte, kolika lidem prošel rukama.

S kampaní jste se již mohli setkat na venkovních reklamních plochách na nádražích, v metru, při poslechu rádia, ale i na sociálních sítích a v online prostoru. Kreativní koncept a kampaňové vizuály vytvářela agentura Symbio. „Ústředním motivem kampaně jsou SMSky, které řidiči PPL posílají při doručování zásilek. Ty jsou totiž základem budování vztahu mezi zákazníkem a doručovatelem,“ přibližuje ideu kampaně Roman Číhalík, Creative Director agentury Symbio. Dodává, že jednotlivé vizuály informují o výhodě vyzvednout si z výdejních míst zásilku, kdy se to zákazníkům skutečně hodí, protože oproti doručení na adresu nemusejí být nutně doma, aby mohli zásilku přijmout.

Z pohledu zákazníka jsou další výhodou doručení do výdejního místa nižší náklady, v případě doručení do PPL Parcelboxů je pak dalším velkým benefitem jejich nepřetržitý provoz,“ hodnotí dále Milan Loidl s tím, že s ohledem na životní prostředí je navíc doručení vícero zásilek do PPL Parcelshopu nebo PPL Parcelboxu ekologičtější, protože snižuje nejen počet ujetých kilometrů, ale i emisí CO2. Jedná se o další z podstatných článků strategie společnosti PPL k dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050.

V pokračující spolupráci s agenturou Symbio na kampaň nyní navazuje propagace nové mobilní aplikace mojePPL, kterou společnost nedávno spustila. Díky ní mají zákazníci veškeré informace o svých zásilkách neustále na dosah ruky. Umožňuje jim sledovat doručované a podané zásilky, navigaci na nejbližší výdejní či podací místo nebo poslat balíky bez nutnosti tisku etikety.

Mohlo by vás zajímat

Virtuální módní přehlídka | PPL CZ

6. 6. 2023| Tiskové zprávy

PPL představila svoji první módní kolekci. Virtuální přehlídka po sobě nezanechala jediný kus odpadu.

Provoz svého dosud největšího překladiště zahájila společnost PPL vskutku netradiční formou. Vrcholem programu totiž bylo odhalení vlastní futuristické fashion kolekce vytvořené ve spolupráci s návrhářkou Katarínou Mydliarovou.