CZCHOWSPC000644

Informace pro ZÁKAZNÍKY a E-SHOPY

AKTUÁLNÍ INFORMACE

  • I nadále pokračujeme v tuzemském i zahraničním doručování. Nařízení vlády o omezeném cestování se týká pouze soukromého sektoru. Kamionová doprava funguje i nadále. Okolní státy však přijímají nová opatření na hraničních přechodech, která znamenají zpoždění dojezdů kamionů do cílových destinací. Z tohoto důvodu může docházet ke zpoždění v doručování zásilek.
  • Žádáme všechny partnery z řad e-shopů, aby maximálně podpořili platby za zboží dopředu a předávali nám kompletní údaje k zásilkám (e-maily a současně telefonní čísla), abychom mohli s příjemci efektivně komunikovat.
  • Síť' výdejních míst Parcelshopů nevypínáme, velká část našich partnerů spadá do oblastí, na které je udělena výjimka (např. drogistického zboží, květinářství, krmiva a další potřeby pro zvířata atd.)
  • Naléhavě žádáme všechny naše zákazníky, aby si pravidelně stahovali AKTUÁLNÍ SÍŤ Parcelshopů, kterou průběžně aktualizujeme.
  • V souvislosti s minimalizací rizik s účinností od 16. 3. 2020 omezujeme osobní odběry a podeje na všech páteřních depech PPL.

DORUČOVÁNÍ A SVOZY ZÁSILEK VE FIRMÁCH S PREVENTIVNÍMI OPATŘENÍMI

Respektujeme preventivní nařízení našich zákazníků a snažíme se jim maximálně vyjít vstříc v jejich požadavcích.

Pokud z nějakého důvodu nedokážeme přes veškerou snahu vyhovět požadavkům našich zákazníků, řidič informuje zákazníka o uložení zásilky/zásilek na depu, kde budou po vypršení standardní úložní doby vráceny odesílateli.

OPATŘENÍ PPL

Protože jsme si vědomi důležitosti bezpečného doručování zásilek, zavádíme nejrůznější preventivní opatření, která mají za cíl zajistit ochranu zdraví jak našich pracovníků, tak i zákazníků.

Zavedena byla následující opatření

  1. Naši řidiči a zaměstnanci dep jsou vybaveni ochrannými pomůckami (rouškami, případně respirátory, antibakteriálními gely a jednorázovými rukavicemi) a při manipulaci, doručování a svozu zásilek mají povinnost tyto pomůcky používat.
  1. Na všech pracovištích dbáme na zvýšenou hygienu v podobě antibakteriálních prostředků a edukačních nástěnných oznámení. Zaměstnanci byli informováni o způsobech chování, jak minimalizovat rizika nakažení. Zvýšili jsme také frekvenci úklidu pracovišť.
  2. Komunikujeme aktivně nejen s našimi zaměstnanci, ale i našimi řidiči a dopravci a dalšími partnery. Všichni řidiči jsou proškoleni, jak se chránit při doručování zásilek, a zároveň že mají respektovat preventivní opatření našich zákazníků.
  3. Pracujeme na přípravě možných scénářů v případě zhoršení situace, abychom byli maximálně připraveni.
  4. Dodržujeme veškerá doporučení státních orgánů a mateřské společnosti Deutsche Post DHL.
  5. Z důvodu nutnosti zachovat provoz všech páteřních dep není možné podávat ani vyzvedávat zásilky na žádném depu PPL.

DORUČOVÁNÍ V ZAHRANIČÍ

  • RAKOUSKO - Vzhledem k situaci s Covid19 v Rakousku může docházet k několikadennímu zpoždění v doručování zásilek. Na stabilizaci a obnovení standardního doručení usilovně pracujeme.
  • SLOVENSKO - Informujeme vás, že zásilky na Slovensko je opět možné zasílat na dobírku. Z důvodu přísnějších opatření slovenské vlády může docházet ke zpoždění zásilek, které však není prozatím závažné.
  • OSTATNÍ STÁTY - zejména okolní státy přijímají nová opatření na hraničních přechodech, která znamenají zpoždění dojezdů kamionů do cílových destinací. Z tohoto důvodu může docházet ke zpoždění v doručování zásilek. Aktuálně vnímáme zpoždění 1-2 dny v doručení zásilek na Slovensku, v Maďarsku a Polsku.