CZCHOWSPC000645

Informace pro PŘÍJEMCE

AKTUÁLNÍ INFORMACE

  • Žádáme všechny příjemce, aby při vstupu do PPL Parcelshopu, případně při kontaktu s řidičem, měli zakrytý nos a ústa (rouškou, respirátorem, šátkem, šálou aj.). Zboží plaťte e-shopům předem. Pokud již zásilku na dobírku očekáváte, využívejte v co největší míře platbu kartou.
  • I nadále pokračujeme v tuzemském i zahraničním doručování. Nařízení vlády o omezeném cestování se týká pouze soukromého sektoru. Kamionová doprava funguje i nadále. Okolní státy však přijímají nová opatření na hraničních přechodech, která znamenají zpoždění dojezdů kamionů do cílových destinací. Z tohoto důvodu může docházet ke zpoždění v doručování zásilek.
  • Síť' výdejních míst Parcelshopů nevypínáme, velká část našich partnerů spadá do oblastí, na které je udělena výjimka (např. drogistického zboží, květinářství, krmiva a další potřeby pro zvířata atd.)
  • V souvislosti s minimalizací rizik s účinností od 16. 3. 2020 omezujeme osobní odběry a podeje na všech páteřních depech PPL.
  • Pokud si přejete místo doručení zásilky přesměrovat na PPL Parceslshop nebo na novou adresu, učiňte tak přes www.pplbalik.cz.

DORUČOVÁNÍ ZÁSILEK PŘÍJEMCŮM V NAŘÍZENÉ KARANTÉNĚ

Osoby v karanténě často spoléhají na přepravní společnosti. Proto se snažíme najít způsob předání zásilky s co nejmenším možným rizikem nákazy a s příjemcem domlouváme alternativní způsob doručení či bezkontaktní předání zásilky:

  • Doručení zásilky na domluvený PPL Parcelshop – zásilku zde může za příjemce převzít jakákoliv zastupující osoba, která se prokáže avizační SMS nebo e-mailem
  • Předání zásilky pověřené osobě - např. příjemce je domluven se sousedem nebo někým z okolí
  • Doručení zásilky na bezpečné místo definované předem příjemcem
  • Uložení na depu po dobu karantény příjemce – řidič zažádá o prodloužení úložní doby na depu, kde si může příjemce zásilku po ukončení karantény a otevření osobních odběrů na depu vyzvednout

OPATŘENÍ PPL

Protože jsme si vědomi důležitosti bezpečného doručování zásilek, zavádíme nejrůznější preventivní opatření, která mají za cíl zajistit ochranu zdraví jak našich pracovníků, tak i zákazníků.

Zavedena byla následující opatření

  1. Naši řidiči a zaměstnanci dep jsou vybaveni ochrannými pomůckami (rouškami, případně respirátory, antibakteriálními gely a jednorázovými rukavicemi) a při manipulaci, doručování a svozu zásilek mají povinnost tyto pomůcky používat.
  2. Na všech pracovištích dbáme na zvýšenou hygienu v podobě antibakteriálních prostředků a edukačních nástěnných oznámení. Zaměstnanci byli informováni o způsobech chování, jak minimalizovat rizika nakažení. Zvýšili jsme také frekvenci úklidu pracovišť.
  3. Komunikujeme aktivně nejen s našimi zaměstnanci, ale i našimi řidiči a dopravci a dalšími partnery. Všichni řidiči jsou proškoleni, jak se chránit při doručování zásilek, a zároveň že mají respektovat preventivní opatření našich zákazníků.
  4. Pracujeme na přípravě možných scénářů v případě zhoršení situace, abychom byli maximálně připraveni.
  5. Dodržujeme veškerá doporučení státních orgánů a mateřské společnosti Deutsche Post DHL.
  6. Z důvodu nutnosti zachovat provoz všech páteřních dep není možné podávat ani vyzvedávat zásilky na žádném depu PPL.