CZCHOWS4063

9. 8. 2019

Novinky ve Všeobecných podmínkách a Reklamačním řádu PPL

Dobrý den,

máme pro Vás novinky ve Všeobecných podmínkách a Reklamačním řádu PPL, které se mění k 1. 9. 2019:

Prodlužujeme dobu reklamace na 7 dní!

Pokud by Vaše zásilka nedorazila v pořádku (a obal byl nepoškozený), můžete tuto „skrytou škodu“ nahlásit nově do 7 dní na reklamace@ppl.cz. Nezapomeňte přiložit Zápis o škodě, který si stáhnete na našem webu zde.

Na doložení dokladů k reklamaci máte celý rok

Nyní máte místo 6 měsíců celý rok na to, abyste doplnili potřebné dokumenty k uplatnění reklamace (fakturu, servisní posudek apod.).

Hasicí přístroje a tabákové výrobky do balíků nepatří

Abychom předešli poškození zásilek, v balíku již nelze posílat hasicí přístroje jakéhokoliv typu. Díky novému nařízení, které bude ukládat povinnost přísně sledovat pohyb tabákových výrobků, jsme jejich přepravu vyloučili. Toto opatření se nedotkne elektronických cigaret.

Trocha slovíčkaření na závěr

V reklamačním řádu nyní najdete místo označení „Odesílatel“ slovo „Zákazník“.

Nové znění Všeobecných podmínek k náhledu zde, Reklamační řád zde.

Pokud by cokoliv nebylo jasné, jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince na e-mailové adrese: b2b@ppl.cz.

Váš tým PPL

1614
Aktuální počet Parcelshopů
Harmonogram doručování