CZCHOWS4062

Společnost PPL opět lámala rekordy a balíky rozvážel i generální ředitel

S končícím rokem vrcholí také sezóna rozesílání zásilek. České firmy i jednotlivci stále více využívají zásilkových služeb, mezi kterými je jednou z dominujících společnost PPL.

Zvýšenou aktivitu jsme zaznamenali už v listopadu, kdy počty denních zásilek přesahovaly 240 tisíc, což bylo v některých dnech až o 48 % více oproti roku 2016 a v porovnání s nejslabším obdobím roku je to trojnásobek. Celkově jsme v listopadu doručily 3,3 milionu zásilek, což je náš nový rekord. V porovnání s předcházejícím rokem byl rekordní i prosinec. Zatímco ve dvanáctém měsíci roku 2016 graf atakoval číslo 2,76 milionů u balíků, v prosinci 2017 jsme evidovali 3,3 milionu zásilek.

Rekordní počet zásilek jsme zpracovali 18. prosince (309 000 zásilek). V provozu vypomáhali pracovníci z administrativy, včetně našich obchodních zástupců a nejvyššího vedení společnosti. Také PPL se potýká s nedostatkem pracovníků, stejně jako celý domácí trh prakticky ve všech krajích. Ale i tak děláme vše proto, aby naši zákazníci měli zásilky co nejdříve.

Statistika doručitelnosti do druhého dne je velmi vysoká. Pouze průměrně 5 % zásilek nedodáme následující pracovní den. Z nich je 80 % nedoručeno z důvodu nezastižení příjemce na doručující adrese nebo přesměrováním zásilky na základě požadavku příjemce. Celých 95 % objednávek je tedy obvykle vyřízeno do následujícího dne samozřejmě s výjimkou extrémních špiček během sezóny.

Svou roli stále více sehrávají naše kontaktní místa, tzv. Parcelshopy, kterých jsme v předvánočním období provozovali více než 1350 po celé České republice. Výhodou je, že většina těchto ParcelShopů má vstřícnou pracovní dobu. Častokrát jsou otevřeny i o víkendech a státních svátcích dle časových možností našich zákazníků.

„Předvánoční nápor jsme zvládli především díky plnému nasazení všech zaměstnanců“, hodnotí náročné období generální ředitel PPL Petr Chvátal. „Vždy se především soustředíme na kontinuitu celého procesu cesty zásilky a i v roce 2018 budeme dělat vše proto, aby byli naši zákazníci s našimi službami maximálně spokojeni.“

1476
Aktuální počet Parcelshopů
HARMONOGRAM DORUČOVÁNÍ BALÍKŮ
OK