CZCHOWSPC000647

Vážení zákazníci,

stále doručujeme ve všech lokalitách a otevřené jsou i PPL Parcelshopy.

Z důvodu velkého nárůstu počtu zásilek dochází ke zdržení jeden až dva pracovní dny. Prosíme, kontaktujte zákaznicky servis až po uplynutí této doby. Zpětně vás budeme kontaktovat emailem.

Naši operátoři se společně s řidiči a depy usilovně snaží o to, abychom vám zásilky doručili co nejdříve.

Děkujeme proto za vaši spolupráci, podporu a trpělivost v této náročné době.

Na této stránce jsme pro Vás připravili odpovědi na nejčastěji kladené otázky.

Kde je moje zásilka? Sledujte svou zásilku on-line přes systém Track&Trace. Stačí zadat číslo Vaší zásilky, které jste obdrželi mailem, do pole „Sledování zásilky“ na horní liště této webové stránky.

Obdrželi jste informaci o doručení zásilky, ale nebudete na adrese? Změňte si jednoduše termín nebo adresu doručení na stránce www.pplbalik.cz. Zásilku si můžete také přesměrovat do PPL Parcelshopu nebo na doručovací depo, kde si zásilku budete moci vyzvednout, jak Vám to bude vyhovovat. Zásilka je zde uložena 7 kalendářních dnů.

Obdrželi jste zásilku, která je poškozená? Postup reklamace naleznete zde.

Provozní doba zákaznického servisu je v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

1438
Aktuální počet Parcelshopů
Harmonogram doručování