CZCHOWSPC000647

Vážení zákazníci,

na této stránce jsme pro Vás připravili odpovědi na nejčastěji kladené otázky. 

Kde je moje zásilka?

Sledujte svou zásilku on-line přes systém Track&Trace. Stačí zadat číslo Vaší zásilky, které jste obdrželi mailem, do pole „Sledování zásilky“ na horní liště této webové stránky.

Obdrželi jste informaci o doručení zásilky, ale nebudete na adrese?

Změňte si jednoduše dispozice pro doručení na stránce www.pplbalik.cz.

U zásilky můžete změnit:

  • Přesměrovat do PPL Parcelshopu, seznam Parcelshopů naleznete zde
  • Datum pro doručení
  • Doručující adresu

Máte zájem o služby přepravní společnosti PPL

Více informací naleznete zde.

Obdrželi jste zásilku, která je poškozená?

Postup reklamace naleznete zde.

Neodpověděli jsme na Vaše otázky?

Podívejte se na další často kladené dotazy.

Nenašli jste odpovědi na své otázky?

Napište nám přes kontaktní formulář.

 

Vážení zákazníci, pro kontaktování zákaznického servis použijte kontaktní formulář, nebo telefonní číslo 225 331 500, případně e-mailovou adresu info@ppl.cz. Provozní doba zákaznického servisu je v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

1921
Aktuální počet Parcelshopů
Harmonogram doručování