CZCHOWS4062

Informace pro e-shopy

Jak funguje doručení do PPL ParcelShopu?

  • příjemce si v nákupním košíku zvolí doručení  na pobočku PPL ParcelShop
  • řidič na základě objednávky doručí zásilku do vybraného PPL ParcelShopu
  • příjemce okamžitě obdrží informativní SMS a email o uložení zásilky
  • zásilku si vyzvedne v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu
  • PPL ParcelShopy neustále rozšiřujeme

Co je potřeba udělat pro to, abyste tuto volbu příjemci umožnili?

  • Jednoduše vložíte text s nabídkou doručení do PPL ParcelShopu a odkaz na naše webové stránky, kde si příjemce vybere požadované místo doručení
  • Podrobný návod pro Váš web jsme připravili na našich stránkách www.ppl.cz
  • Možnost přesměrovat zásilku do ParcelShopu má také příjemce prostřednictvím www.pplbalik.cz, nebo zákaznického servisu PPL

Proč příjemcům nabídnout možnost doručení do PPL ParcelShopu?

  • Příjemce se při doručení nemusí vázat na určitý čas dodání
  • Vyzvednutí zásilky je možné dle otevírací doby PPL ParcelShopů
  • Jednotlivé provozovny mají stabilní pozici na trhu a jejich síť stále rozšiřujeme

Jak funguje služba Return service via PPL ParcelShop?

  • Příjemci zašlete vytištěnou etiketu s již vyplněnou adresou doručení
  • Příjemce etiketu nalepí na balík a podá v PPL ParcelShopu
  • Balík s vráceným zbožím doručíme na Vámi zvolenou adresu

Tvůrci e-shopů, kteří do svého softwaru integrovali možnost volby PPL ParcelShopů:

 
Need help? 

 

To edit your e-shop, click here 
Just in case, we have prepared for you IT support ithelp@ppl.cz

Potřebujete pomoc?

  • Návod na úpravu Vašeho e-shopu naleznete zde
  • Technická podpora je k dispozici Po-Pá 8-20 hodin :

    • IT zákaznická linka      +420 225 331 700 
    • e-mail                               ithelp@ppl.cz

    K dispozici Vám jsou speciálně vyškolení pracovníci, kteří Vám pomohou s řešením základních technických problémů, nastavením zákaznických aplikací PPL, nebo poradí, jak příjemcům umožnit volbu PPL ParcelShopu či večerního doručení na Vašem webu.

    Výše uvedené kontakty lze využít výhradně k řešení IT požadavků, pro ostatní požadavky prosím kontaktujte Zákaznický servis 225 331 500info@ppl.cz

 

HARMONOGRAM DORUČOVÁNÍ BALÍKŮ
OK