CZCHOWS4063

Doručení zásilek do PPL ParcelShopu

Máte zájem o doručení zásilky do PPL ParcelShopu?

  • V nákupním košíku eshopu si pro doručení zvolíte provozovnu PPL ParcelShop
  • Pokud tuto variantu Vámi vybraný eshop dosud nenabízí, navštivte stránky www.pplbalik.cz, kde si po vložení čísla zásilky můžete  změnit místo doručení do PPL ParcelShopu. Rádi Vám poradíme i na našem zákaznickém servisu 225 331 500
  • do PPL ParcelShopu doručujeme výhradně zásilky produktu PPL PARCEL CZ PRIVATE a to i na dobírku. PPL ParcelShopy nejsou na rozdíl od řidičů vybavena platebními terminály PPL, proto dobírku nelze uhradit platební kartou.
  • Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 dnů od uložení v PPL ParcelShopu
  • Balík Vám vydáme po ověření údajů z průkazu totožnosti shodnými s údaji na balíku.
  • V případě zásilky bez dobírky doručované do obchodní sítě Žabka je po příjemci požadován PIN, který zasíláme v e-mailové a sms zprávě

Osobní odběr je ideální pro případy:

  • nechcete se časově vázat při doručení na Vaši soukromou adresu, PPL ParcelShopy mají zpravidla otevřeno i o víkendu
  • Váš zaměstnavatel neumožňuje převzít balík přímo v zaměstnání
  • nejbližší depo PPL je pro vás příliš daleko

 

Obchodní podmínky PPL Parcelshop ke stažení zde.

 

HARMONOGRAM DORUČOVÁNÍ BALÍKŮ
OK