CZCHOWS4061

Vážení zákazníci,

na této stránce jsme pro Vás připravili odpovědi na nejčastěji kladené otázky.

Kde je moje zásilka? Sledujte svou zásilku on-line přes systém Track&Trace. Stačí zadat číslo Vaší zásilky, které jste obdrželi mailem, do pole „Sledování zásilky“ na horní liště této webové stránky.

Obdrželi jste informaci o doručení zásilky, ale nebudete na adrese? Změňte si jednoduše termín nebo adresu doručení na stránce www.pplbalik.cz. Zásilku si můžete také přesměrovat do PPL Parcelshopu nebo na doručovací depo, kde si zásilku budete moci vyzvednout, jak Vám to bude vyhovovat. Zásilka je zde uložena 7 kalendářních dnů.

Máte zájem o balíkovou nebo paletovou přepravu? Více informací naleznete zde.

Obdrželi jste zásilku, která je poškozená? Postup reklamace naleznete zde.

Neodpověděli jsme na Vaše otázky? Podívejte se na další často kladené dotazy.

Nenašli jste odpovědi na své otázky? Napište nám přes kontaktní formulář.

Informace pro příjemce zásilek H&M zde.

Vážení zákazníci, pro kontaktování zákaznického servisu Vám doporučujeme využívat telefonní číslo 225 331 500 pro příjemce zásilek. Nebo můžete využít e-mailovou adresu info@ppl.cz. Provozní doba zákaznického servisu je v pracovní dny od 8 do 18 hodin, v sobotu od 8 do 16 hodin.

1777
Aktuální počet Parcelshopů
Harmonogram doručování