CZCHOWS4062

Vedoucí balíkového depa Praha 10 - Malešice

Do našeho balíkového depa v Praze 10 - Malešicích hledáme zkušeného kolegu / kolegyni na pozici VEDOUCÍ DEPA.

Pokud máte chuť podílet se na kompletním chodu depa, máte zkušenosti z oblasti logistiky / dopravy a s vedením lidí, hledáte práci s odpovědností – pošlete nám životopis, rádi se s vámi v případě zájmu potkáme a řekneme vám více.

 

Jaké jsou klíčové aktivity vedoucího depa? 

  • Je zodpovědný za denní chod činností svěřeného depa a za bezproblémový průběh třídění, zpracování a distribuce zásilek.
  • Je nápomocný při řešení požadavků nebo problémů zákazníků spolu s příslušnými odděleními v co nejkratším čase a v zájmu spokojenosti zákazníka.
  • Udržuje dobré vztahy se smluvními partnery a v rámci své pravomoci zajišťuje plnění uzavřených smluv.
  • Je zodpovědný za komunikaci, sledování produktivity, výkonnosti a pravidelné hodnocení všech smluvních dodavatelů poskytujících vyzvedávání / doručování zásilek tak, aby bylo dosaženo standardu v souladu s nákladovou částí rozpočtu.
  • Aktivně spolupracuje při přípravě a vypracování rozpočtu oddělení, v případě odchylky přijímá nápravná opatření.
  • Zajišťuje ekonomický provoz používaného automobilového parku, vybavení a budov ve svěřené oblasti a udržuje požadovanou úroveň image společnosti.
  • Odpovídá za nepřetržitou kontrolu zacházení s balíky, přesnosti a kvality veškeré činnosti všech pracovníků depa s využitím zejména dispečerů a vedoucích směn.
  • Osobně provádí výběr, vstupní pohovory, vyžadování, kompletaci dokladů a materiálů potřebných pro přijímací řízení do pracovního poměru.
  • Motivuje zaměstnance a rozvíjí jejich znalosti tak, aby byli schopni pracovat na požadované úrovni.  
  • Odpovídá  za zabezpečení informačního toku mezi depem a centrálou  v době jeho provozu.

Co musíte znát, mít a umět?

  • Prokazatelné zkušenosti s vedením a rozvojem lidí.
  • Zkušenost z oblasti logistiky / vedení skladu.
  • Znalost podnikové ekonomiky a administrativy.
  • Schopnost stanovit priority a zvládat práci pod příležitostným tlakem.
  • SŠ (všeobecné / technické / logistika / doprava) + minimálně 3 roky praxe nebo VŠ (technické / logistika) + minimálně 2 roky praxe.
  • Znalost MS Office (zejména Word, Excel, Power Point) a orientaci na internetu (vyhledávání, apod.).
  • Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti.
  • Trestní bezúhonnost.
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Co oceníme?

  • Chuť pustit se do něčeho nového.
  • Zkušenosti s vedením a rozvojem lidí.
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, pro-aktivní jednání, pozitivní myšlení.
  • Výborný verbální i psaný projev.
  • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu.
  • Reprezentativní vystupování.
  • Ochotu k neustálému vzdělávání.

Co od nás můžete získat?

  • Zajímavou, odpovědnou a dost pestrou práci.
  • Zázemí stabilní společnosti s pevným postavením na trhu.
  • Možnost profesního rozvoje a osobního růstu.
  • Přátelský pracovní kolektiv.

Další benefity:

  • Roční odměna.
  • Dovolená 5 týdnů.
  • Osobní automobil i pro soukromé účely.
  • Mobilní telefon.
  • Notebook.
  • Cafeteria.
  • Stravenky / příspěvek na stravování.
  • Vzdělávací kurzy / školení.
  • Levnější volání pro Vás a Vaši rodinu.
  • Slevové programy našich partnerů (MAKRO karta, apod.).
  • Zvýhodněná nabídka Multisport karty.
  • Firemní akce.

Doplňující Informace:

  • Nástup: Možný ihned / dohodou.
  • Místo pracoviště: U Vozovny 8, Praha 10 - Malešice.
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek.
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

 

Pokud vás tato pozice zaujala, dejte vědět na email níže!

 

Kontaktní osoba: Jan Vosátka – jvosatka@ppl.cz

1673
Aktuální počet Parcelshopů
Harmonogram doručování