Jaké budou mít vaši zákazníci výhody?

Tip one

Nevážou se na řidiče. Termín si vybírají sami

Tip two

Zásilku si vyzvednou během následujících až 7 dní

Tip three

Levnější doručení zásilky pro vás i vaše zákazníky

Jak to probíhá

1

Návod

Stáhněte si návod a přidejte PPL Parcelshop do vašeho e-shopu.

2

Nastavení

Podle postupu zařaďte tento způsob doručení do e-shopu.

3

Hotovo!

A je to! Při příštím nákupu budou moct vaši zákazníci využít výdejní místa.

Notice

Výdejní místa řeší výhodná služba PPL Parcel SMART 

Příjemcům produktem PPL Parcel Smart nabídnete moderní a u nich stále vyhledávanější způsob doručení zásilek.

Více zde

Nejčastěji se nás ptáte

PPL Parcelshop
Je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.

PPL Parcelbox
Je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.

Boxy třetích stran
Jsou samoobslužné výdejní boxy. Mají nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou předem pomocí aplikace mojePPL nebo webu a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.

Váš nejbližší PPL Parcelshop, PPL Parcelbox, box třetích stran najdete na mapě výdejních míst.

Do PPL Parcelshopu, PPL Parcelboxu nebo boxu třetích stran doručujeme výhradně zásilky pro fyzické osoby (i na dobírku).

V nákupním košíku e-shopu si pro doručení zvolte provozovnu výdejní místo PPL.

Pokud tuto variantu Vámi vybraný e-shop dosud nenabízí, navštivte stránky Změny doručení, kde si po vložení čísla zásilky a PIN můžete změnit místo doručení do výdejního místa PPL.

Pokud jste si zvolili přímé doručení do výdejního místa PPL, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Mapu všech výdejních míst PPL naleznete zde.

Pokud řidič nezastihne příjemce na adrese při prvním doručování, může být zásilka automaticky uložena na nejbližším výdejním místě. Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli. 
V PPL Parcelboxu a boxech třetích stran si zásilku vyzvedněte do 3 kalendářních dnů od obdržení SMS/e-mailu.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na výdejní místo PPL dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

PPL Parcelshop a PPL Parcelbox může využít k odeslání svého balíku kdokoliv nezávisle na tom, zda má s PPL uzavřenou zasílatelskou smlouvu pro pravidelné zasílání balíků.

V případě jednorázového odeslání zásilky využijte službu Balík pro Tebe. Pokud máte uvnitř doručené zásilky zpětnou etiketu pro službu Return, řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky.

Zásilku vždy velmi pečlivě zabalte a opatřete etiketou. Při balení dodržujte pokyny pro správné balení zásilky a správné nalepení etikety. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu). Nedostatečně zabalená zásilka může být vyloučena z přepravy.

Následně zásilku přineste na PPL Výdejní místo.