Jejím hlavním cílem je zvýšit povědomí o tom, že PPL doručuje kromě na adresu i do široké sítě čtyř tisíc výdejních míst PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů.  Výdejní místa ukazuje jako možnost, která dává člověku svobodu a nezasahuje mu do života. „Za každou zásilkou stojí tvář z PPL, i když zrovna nestojí přímo u vašich dveří. Kampaní se zaručujeme za osobní přístup a kvalitu i v případě, že zásilku nepřebíráte přímo z rukou řidiče,“ říká Milan Loidl, Vice president business development & marketing PPL CZ s doplněním, že kvalita doručení spočívá v tom, že svůj balík najdete včas na správném místě a ani nepoznáte, kolika lidem prošel rukama.

S kampaní jste se již mohli setkat na venkovních reklamních plochách na nádražích, v metru, při poslechu rádia, ale i na sociálních sítích a v online prostoru. Kreativní koncept a kampaňové vizuály vytvářela agentura Symbio. „Ústředním motivem kampaně jsou SMSky, které řidiči PPL posílají při doručování zásilek. Ty jsou totiž základem budování vztahu mezi zákazníkem a doručovatelem,“ přibližuje ideu kampaně Roman Číhalík, Creative Director agentury Symbio. Dodává, že jednotlivé vizuály informují o výhodě vyzvednout si z výdejních míst zásilku, kdy se to zákazníkům skutečně hodí, protože oproti doručení na adresu nemusejí být nutně doma, aby mohli zásilku přijmout.

Z pohledu zákazníka jsou další výhodou doručení do výdejního místa nižší náklady, v případě doručení do PPL Parcelboxů je pak dalším velkým benefitem jejich nepřetržitý provoz,“ hodnotí dále Milan Loidl s tím, že s ohledem na životní prostředí je navíc doručení vícero zásilek do PPL Parcelshopu nebo PPL Parcelboxu ekologičtější, protože snižuje nejen počet ujetých kilometrů, ale i emisí CO2. Jedná se o další z podstatných článků strategie společnosti PPL k dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050.

V pokračující spolupráci s agenturou Symbio na kampaň nyní navazuje propagace nové mobilní aplikace mojePPL, kterou společnost nedávno spustila. Díky ní mají zákazníci veškeré informace o svých zásilkách neustále na dosah ruky. Umožňuje jim sledovat doručované a podané zásilky, navigaci na nejbližší výdejní či podací místo nebo poslat balíky bez nutnosti tisku etikety.

Mohlo by vás zajímat

Společnost PPL jede na vlně Parcelboxů | PPL CZ

11. 4. 2024| Napsali o nás

Společnost PPL jede na vlně Parcelboxů

Společnost PPL zaznamenává rekordní nárůst díky rostoucí popularitě e-commerce a plánuje posílení své pozice na trhu prostřednictvím rozšíření sítě výdejních a podacích Parcelboxů.