Společnosti PPL se během uplynulé sezony podařilo doručit rekordních 10 milionů zásilek. To je celkově o 50 % více zásilek než loni. „Nejen sezona, ale i celý loňský rok byl pro celý logistický trh atypický, právě kvůli současné pandemii a neustále se měnícím vládním opatřením. To vše velmi často prověřovalo naše kapacity tím nejdrsnějším způsobem, ale na druhou stranu přinesly tyto výzvy řadu vylepšení a urychlení projektů. Abychom dodrželi kvalitu i přes rekordy, doručení probíhalo ve dvou hlavních vlnách i večer,“ říká Petr Horák, generální ředitel PPL CZ, s.r.o.


Oproti předcházející sezoně lidé předvánoční nakupování nenechávali na poslední chvíli a rozložili je více v čase, což velmi pomohlo v celém procesu doručování.


„Velké poděkování patří i našim partnerům, kteří v průběhu sezony opravdu dodržovali domluvené počty přepravovaných zásilek a díky tomu se nám podařilo udržet velmi dobrou kvalitu našich služeb,“ dodává generální ředitel. Během uplynulé sezony Češi pokračovali v trendu, který přepravní společnosti zaznamenávají v průběhu posledních několika let – a to, že si nechávají zasílat zásilky přímo do výdejních míst, tzv. Parcelshopů. 


„Stále více lidí tuto službu využívá a my očekáváme, že tento trend bude pokračovat i v roce 2021,“ dodává Horák.  


Z celkového objemu to byly 2 miliony zásilek, které si příjemci nechali zaslat právě do výdejních míst a sami si je tam pak vyzvedli. V současné době má PPL po celé České republice více než 2300 partnerských Parcelshopů. Pro příjemce zásilky to přináší spoustu výhod, například si zásilku vyzvednou třeba cestou z práce nebo dle svých časových možností. Mnozí vítají, že na vyzvednutí zásilky mají 7 dní, přináší jim to obrovskou časovou svobodu.


PPL loni oslavila 25 let na trhu a získala také počtvrté titul Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Balíkové služby. „Jsem velmi pyšný na to, že se nám podařilo obhájit tento titul. Každý článek je v celém procesu logistiky velmi důležitý. Velké poděkování patří zaměstnancům, 2000 řidičům v terénu, operátorům zákaznického centra, pracovníkům na depech a překladišti, v administrativě, ve vývoji a v Parcelshopech. Ti všichni přispěli k tomu, že naše sezona byla výjimečná. Jsem velmi rád, že v naší společnosti se udržuje firemní kultura, která je postavena na vášni pro balíky, skvělé soudržnosti a týmové práci,“ uzavírá Horák.


Přes silné turbulentní období, vládní restrikce a těžko odhadnutelný vývoj pandemické situace plánuje společnost PPL v roce 2021 navýšení kapacit, řadu investic a novinek v oblasti rozvoje a zkvalitňování svých služeb na trhu v ČR, ale i v oblasti zahraniční přepravy. 
 

Mohlo by vás zajímat

Teribear

6. 10. 2021 | CSR

Sportem k dětskému štěstí

Poprvé jsme se zúčastnili výzvy Hýbej se s Teribearem.