Oproti předcházející sezoně lidé předvánoční nakupování nenechávali na poslední chvíli a rozložili je více v čase, což velmi pomohlo v celém procesu doručování, uvádí společnost PPL v aktuální tiskové zprávě. Během uplynulé sezony klienti PPL pokračovali v trendu, který přepravní společnosti zaznamenávají v průběhu posledních několika let – a to, že si nechávají zasílat zásilky přímo do výdejních míst, tzv. Parcelshopů.

„Stále více lidí tuto službu využívá a my očekáváme, že tento trend bude pokračovat i v roce 2021,“ dodává Horák.

Z celkového objemu to byly dva miliony zásilek, které si příjemci nechali zaslat právě do výdejních míst a sami si je tam pak vyzvedli. V současné době má PPL po celé České republice více než 2300 partnerských Parcelshopů. Pro příjemce zásilky to přináší spoustu výhod, například si zásilku vyzvednou třeba cestou z práce nebo dle svých časových možností. Mnozí vítají, že na vyzvednutí zásilky mají sedm dní, přináší jim to časovou svobodu.

Celý článek naleznete na odkaze ZDE.
 

Mohlo by vás zajímat

Společnost PPL jede na vlně Parcelboxů | PPL CZ

11. 4. 2024| Napsali o nás

Společnost PPL jede na vlně Parcelboxů

Společnost PPL zaznamenává rekordní nárůst díky rostoucí popularitě e-commerce a plánuje posílení své pozice na trhu prostřednictvím rozšíření sítě výdejních a podacích Parcelboxů.