Po zkušenosti z minulých lockdownů se dá očekávat nárůst zájmu o služby všech přepravních společností. Chceme vás ujistit, že celá naše PPL přepravní síť je provozuschopná a děláme maximum pro to, aby vaše zásilky k vám dorazily dle vašeho očekávání a celý průběh doručení proběhl bez problémů.

Výdejní místa fungují dál

Doručení zásilek do výdejních míst, tzv. Parcelshopů, nebylo přerušeno. Aktuální informace o provozu či uzavření jednotlivých Parcelshopů průběžně zjišťujeme a aktualizujeme na našich webových stránkách. 

Může ale dojít k situaci, že pár desítek výdejních míst může být aktuálně dočasně uzavřeno.  Při objednávání doručení zásilky přímo do Parcelshopů doporučujeme zjistit si jeho aktuální dostupnost. Budete tak mít větší jistotu, že zásilka vám tam opravdu dorazí.

V případě, že pokud vaše zásilka již směřuje do Parcelshopu a zjistíte, že výdejní místo je zavřené, zkontrolujte na ppl.cz ve Sledování zásilky, zda je zásilka předána k přepravě PPL. Poté na pplbalik.cz zadejte novou adresu doručení (PIN naleznete v emailu). 

Hygienická opatření mají smysl. Buďme k sobě ohleduplní!

Prosíme o dodržování hygienických opatření. Žádáme vás, abyste při kontaktu s naším řidičem či obsluhou Parcelshopu měli zakrytý nos respirátorem či dvěma chirurgickými rouškami, dodržovali odstup a před kontaktem nezapomněli na desinfekci rukou.

Pokud očekáváte zásilku na dobírku, prosíme, abyste preferovali platbu kartou. Pokud jste v karanténě, informujte řidičem předem. 

Buďme k sobě ohleduplní. My maximálně myslíme na bezpečnost vaši, vy prosím myslete na bezpečnost našich řidičů či obsluhu Parcelshopů. Děkujeme!

Nouzový stav platí do 28. března a přehled všech opatření vydaných Vládou ČR najdete zde 

Věříme, že tuto situaci brzy společně zvládneme.

Mohlo by vás zajímat

Dodávka PPL

25. 6. 2021 | Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc červenec 2021 je palivový příplatek 8,0 %.