Proč byla zrušena papírová potvrzení svezených zásilek?
Dlouhodobě investujeme do rozvoje a modernizace. Celý proces přepravy se snažíme neustále posouvat směrem k digitalizaci. Proto i u potvrzení přecházíme k elektronické formě.
Bude mi potvrzení o svezených zásilkách zasláno automaticky?
Potvrzení je nutné si u řidiče vyžádat. Je možné upřesnit e-mail, na který má být potvrzení odesláno. Automaticky ale odesíláno není.
Bude mi potvrzení o svozu zásilek zasláno na libovolný e-mail, který řidiči nadiktuji?
Ano. Kontaktní e-mail, na který bude elektronické potvrzení zasláno, může být řidičem doplněn nebo upraven dle vašeho přání.
Za jak dlouho po předání zásilek mi přijde elektronické potvrzení svezených zásilek?
Elektronické potvrzení přijde na e-mail cca do 15 minut.
Potvrzení svezených zásilek jsem si u řidiče nevyžádal. Lze si ho dodatečně vyžádat přes zákaznický servis?
Zákaznický servis může na základě čísla reference svozu pomoci ověřit počet zásilek v systému PPL. Bohužel ale nemůže dodatečně potvrzení vystavovat a posílat.