Co nového do všeobecných podmínek doplňujeme? 
Především pro Vás připravujeme rozšíření naší sítě výdejních a prodejních míst o výdejní boxy – tzv. PPL Parcelboxy. Tuto novou formu doručení v dokumentaci blíže specifikujeme. Více informací o tomto způsobu doručení se již brzy dozvíte. 


Klademe velký důraz na správnou datovou výměnu, a proto jsme vytvořili nový dokument, který popisuje, jak správně posílat data u zásilek se sdruženou dobírkou. Toto doplnění je připraveno v dokumentu Produktové podmínky


Změnili jsme lhůty v případech, kdy evidujeme pohledávky po splatnosti. Z původních 7 dnů bude nově možné započítat pohledávky, které jsou více než 5 dní po splatnosti. K přerušení přepravy může dojít v případě, kdy evidujeme pohledávky po splatnosti více než 15 dní. Původní lhůta byla 30 dní.


Dále v dokumentech zpřesňujeme některé pojmy, jako jsou například adresa doručení, komunikace, zbraně a jejich napodobeniny, a upřesňujeme některá ustanovení odkazem na odpovídající odstavec v dokumentu. 

Odkazy zde:

Všeobecné podmínky
Produktové podmínky
Reklamační řád
Ujednání o rozsahu odpovědnosti
 

Mohlo by vás zajímat

Společnost PPL jede na vlně Parcelboxů | PPL CZ

11. 4. 2024| Napsali o nás

Společnost PPL jede na vlně Parcelboxů

Společnost PPL zaznamenává rekordní nárůst díky rostoucí popularitě e-commerce a plánuje posílení své pozice na trhu prostřednictvím rozšíření sítě výdejních a podacích Parcelboxů.