Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Podvodné zásilky na dobírku: Neplaťte za zboží, které jste si neobjednali | PPL CZ

10. 4. 2024| Novinky

Podvodné zásilky na dobírku: Neplaťte za zboží, které jste si neobjednali

Podvodníci neustále přichází s vychytralejšími způsoby, jak nás napálit. Tentokrát to zkouší přes platby dobírek za zásilky, které jsme si neobjednali. Přečtěte si, jak jim nenaletět.

Společnost PPL jede na vlně Parcelboxů | PPL CZ

11. 4. 2024| Napsali o nás

Společnost PPL jede na vlně Parcelboxů

Společnost PPL zaznamenává rekordní nárůst díky rostoucí popularitě e-commerce a plánuje posílení své pozice na trhu prostřednictvím rozšíření sítě výdejních a podacích Parcelboxů.

Dodávka PPL

20. 3. 2024| Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc duben 2024 je palivový příplatek 13,0 %.